відмовили в обслуговуванні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.2 | 49.7389 |
| Всі курси банку | ||
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.
Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).
Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.
Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.
Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.
Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».
Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.
P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank