Після поповнення зняли кошти з рахунку, бездіяльність фахівців банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ірина Писарєва-Закарлюка
- 10 грудня 2022, 13:00
- #
Замість того щоб розбиратися в проблемі зникнення коштів від представників банку ідуть лише звинувачення.
Можу надати підтверджуючу переписку.
- +
- 0
- SergeyNina
- 11 грудня 2022, 13:09
- #
Я думаю глюкнул процессинг платежей. Или кто-то дублировал вашу карту/добавил в смартфон, но за пару сотен гривен этим заниматься нет смысла.
- +
- 0
- Ірина Писарєва-Закарлюка
- 14 грудня 2022, 12:13
- #
Тоді 200 грн, потім ще 200 грн, потім ще 1000, так може одразу з/п скинути?
Я хочу, щоб банк визнав свою помилку і вибачився. А не писали, що це родичам дали картку, це вони зняли. Якщо картка була в руках і її поповнювали 1 хвилину тому.
Я хочу, щоб банк визнав свою помилку і вибачився. А не писали, що це родичам дали картку, це вони зняли. Якщо картка була в руках і її поповнювали 1 хвилину тому.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сума не велика 200 грн. Але сьогодні 200, завтра 200, післязавтра 500 — 1000 грн.
Прошу розібратися та вирішити ситуацію.
На поточний момент питання знаходиться у відповідальних колег у роботі
Як і обіцяли вам, щойно у нас буде інформація — зв'яжемося з вами
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки