Мінфін - Курси валют України

Встановити

Після поповнення зняли кошти з рахунку, бездіяльність фахівців банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ірина Писарєва-Закарлюка 9 грудня 2022, 9:34
08.12.2022 у м. Запоріжжі через термінал Айбокс було поповнено рахунок на 200 грн, спочатку зарахувалося, у банкінгу відобразилося поповнення, а через хвилину було зняття коштів за адресою терміналу BRANCH 10007−0325 в іншій частині міста. Зняття було у відділенні банку Ощадбанк BRANCH 10007−0325, але ця інформація була знайдена самостійно. Фахівці банку навіть не зволили надати інформацію де було зняття і як так можливо зняти без картки банку, і направляють до поліції. До поліції за 200 грн? Як так працює служба безпеки банку та що за фахівці які навіть не бажають розібратися і допомогти вирішити питання. Одже це проблема не клієнта банку, а проблема банку. Довіра до банку знижується.
Сума не велика 200 грн. Але сьогодні 200, завтра 200, післязавтра 500 — 1000 грн.
Прошу розібратися та вирішити ситуацію.
monobank
Відповідь банку
9 грудня 2022, 13:21
Розуміємо, що ситуація неприємна
На поточний момент питання знаходиться у відповідальних колег у роботі
Як і обіцяли вам, щойно у нас буде інформація — зв'яжемося з вами
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки

Коментарі - 3

+
0
Ірина Писарєва-Закарлюка
Ірина Писарєва-Закарлюка
10 грудня 2022, 13:00
#
Замість того щоб розбиратися в проблемі зникнення коштів від представників банку ідуть лише звинувачення. Можу надати підтверджуючу переписку.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
11 грудня 2022, 13:09
#
Я думаю глюкнул процессинг платежей. Или кто-то дублировал вашу карту/добавил в смартфон, но за пару сотен гривен этим заниматься нет смысла.
+
0
Ірина Писарєва-Закарлюка
Ірина Писарєва-Закарлюка
14 грудня 2022, 12:13
#
Тоді 200 грн, потім ще 200 грн, потім ще 1000, так може одразу з/п скинути?
Я хочу, щоб банк визнав свою помилку і вибачився. А не писали, що це родичам дали картку, це вони зняли. Якщо картка була в руках і її поповнювали 1 хвилину тому.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Після поповнення зняли кошти з рахунку, бездіяльність фахівців банку