Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат Райффайзен банк не видав готівку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Ширман 17 листопада 2022, 11:11
Хочу засвідчити про ганебну ситуацію з банкоматом в місті Ворзель по вул Курортна 60А, (НБУ номер 10 від 18.06.2018 р. держ. реєстр номер 94 від 27.03.92) в приміщенні магазину Фора. 8 листопада я хотів зняти готівку 3000 грн, та банкомат її не видав, натомість на екрані висвітився напис ЧАС ОПЕРАЦІЇ ВИЧЕРПАНО. Я опромітчиво повторив операцію на 3000 грн. На єкрані висвітився тий же самий напис. Готівку ні в першому ні в другому випадку я не отримав. Перевіривши додаток Монбанку я побачив що кошти двічі списалися. Не відходячи від банкомату зателефонував на телефон гарячої лінії Райффайзен банк. Оператор рекомендувала звернутися до банку картки яку видав Монобанк. Запевнивши мене що така процедура і все буде гаразд. Це перша брехня. Не даючи іншим людям знімати готівку зателефонував на гарячу лінію Монбанку. Там мене запевнили що взяли в роботу і заявку зафіксували. На питання чи варто викликати поліцію чи ще щось зробити, мені відповіли щоб я не хвилювався та запевнили що гроші повернуть. Та це була друга брехня.Я наівно повірив. Після того як оператор сказав що я можу полишити банкомат, я спостерігав не залежно до мого попередження, як люди в спробі зняти готівку не отримували її, а на томість на єкрані висвчувався тий самий напис ЧАС ОПЕРАЦІЇ ВИЧЕРПАНО. Я спостерігав, як ще три людини спробували зняти готівку, безрезультатно. Я наполіг щоб охоронець прикріпив до банкомату напис БАКОМАТ НЕ ПРАЦЮЄ, так щоб інші українці не були пограбовані як я. Потім почався цирк з перепискою з Монобанком, спочатку мене запевнили що до 21 листопада гроші повернуть, тепер сьогодні 17 листопада мені повідомили, що Райффайзен банк дослідив що готівку я отримав. Вибачте але це вже шахрайство та ганебна брехня. На що Монобанк подав начебто (перевірити я це не можу та не вірю вже) заявку на оскарження в платіжні палаті на протязі 60 днів. Начеб то то така процедура. Я не вірю у цю брехню, тому це так описую. Коли вся Україна та українці виживати та не маючи заробітку рахують кожну копійку, так обкрадувати це може тільки окупант. Я зі своєю дружиною пережив перші дні окупації. В голоді, в холоді під вибухи, без ліків, та в страху та безнадії вижити. Для нас ці 6000 грн це принцип виживання. Ці кошти нам не банк надав і не держава, а пожертвували друзі, щоб ми мали можливість купити їжу. Та цей безсоромний грабунок повернув знову до тих днів окупації. Ми знову стоїмо перед викликом голоду. На разі це не просто низко та ганебно це мірзенно. Дії обох банків я розцінюю як злочин. Це не випадковість, таких шахрайст дуже багато. Тому прошу підтримати мене в розповсюджені цієї інформації щоб інші українці не постраждали. Настав час коли ми не повинні мовчати. Банки мають бути на стороні своїх громадян, а не окупантів. СЛАВА УКРАЇНІ. ГЕРОЯМ СЛАВА.
Всіх не байдужих закликаю про поширення цієї інформації. Ми боремось за свободу України, тому хай це буде нашим вкладом.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 листопада 2022, 14:30
Коли клієнт здійснює операцію, сума спочатку резервується на карті.
Далі банк — еквайєр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Спочатку суми (після спроби зняття) були в резерві, тому ми рекомендували очікувати повернення.
Оскільки ми отримали запит на взаєморозрахунок та суми вже були списані, то банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Ми сформували документи на повернення коштів і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше. Як тільки у нас з'явиться нова інформація по вашій справі ми обов'язково з вами зв'яжемося

Коментарі - 20

+
+47
visor
visor
17 листопада 2022, 11:29
#
Так всі претензії тоді потрібно адресувати райффайзену. Це ж їх банкомат заглючив і гроші забрав. Ситуація звісно неприємна.
+
+34
Василь Ширман
Василь Ширман
17 листопада 2022, 13:07
#
Дякую за підтримку. Так ви праві. Але Райффайзен і Монобанк грають у словесний пінг понг. Маніпулюючи ввічлтвістю, але нічого не роблячи. Це має бути поширене хоча за для того щоб подати іншим приклад не мовчати. В нашому гімні звучать строки. ЩЕ НЕ ВМЕРЛИ В УКРАЇНІ НІ СЛАВА НІ ВОЛЯ Я міркую так що і наші хлопці воюють за те щоб таких випадків як ц мене не було ні з одним українцем. Поширюйте це, бо правда має бути головною метою вільної країни.
+
+15
Anrey12
Anrey12
17 листопада 2022, 11:39
#
Автор, обов’язково напишить про кінець цього
+
+14
Василь Ширман
Василь Ширман
17 листопада 2022, 13:09
#
Обов’язково буду тримати у курсі. При любому варіанті.
+
+14
Василь Ширман
Василь Ширман
17 листопада 2022, 13:23
#
Це відповідь від Монбанку. Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Банк родить все можливе, щоб допомогти вам у поверненні коштів.
+
+14
Василь Ширман
Василь Ширман
17 листопада 2022, 13:25
#
Родить ключове слово є скрін.,
+
+15
KotletaDollarov
KotletaDollarov
17 листопада 2022, 21:07
#
Зря поддержке поверили — их задача отфутболить и успокоить нервного клиента. В следующий раз снимайте на видео процесс съема. Щас при постоянных отключениях э/эн банкомат может вырубиться прямо при выдаче налички, если в нем дохлые батареи стоят
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
18 листопада 2022, 9:31
#
Думаю что следующего раза банкомата не будет. Это однорукие бандиты. Сейчас на кассе почти любого маркета можно обналичить. Но то что банки к этой ситуации не готовы это факт. Хочется все-таки верить в порядочность, ведь в банках сидят не роботы, а люди, которые также уязвимы как и все мы. Банкам следует все-таки продумать как сделать так, чтобы сбоев не было таких, иначе доверие к банкомата как и к самим банкам будет падать у населения. Між іншим в українцях є така риса, мовчки саботувати не належну роботу. Тому хто має в баках розуміння того що може бути. Хай думає зараз.
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
18 листопада 2022, 10:24
#
Відповідь на коментар МОНОБАНКУ
Ви гарно написали, але напевно це може зрозуміти тільки людина яка досвідчина в банківській справі. Для мене залишається питання як вижити за ці 60 днів, І моє питання залишаєтся без відповіді, чи є взвгалі гарантія повернення коштів. От напішіть не як банк, а як людина, щоб всі почули що Монобанк гарантує повернення, і що може зробити конкретно для своєї репутації надійного банку, це цікавить людей, а так це просто слова. Я надіюсь що дуже скоро тут будуть написані слова дяки що Монобанк вирішив це питання і йому варто довіряти. Так що чекаю гарних новин і не через 60 днів, а скоріше.

+
+11
Jokets
Jokets
18 листопада 2022, 15:49
#
Какие гарантии? Решение принимает не моно банк, а платежная система.
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
18 листопада 2022, 21:08
#
Ви напевно банківський працівник. Я розумію це, та мені вже повідомили. Знову ж питання не в процедурі, а мірах які слід запровадити на майбутнє щоб більше не було таких випадків. Тому що терміни очікування із за чогось тупого головотяпства великі. Ця процедура може бути вирішена набагато скоріше. Якщо витягнути пальця з носа та включити мізки. Бо у певної категорії людей голова щоб у неї їсти, а не думати.
+
+11
SergeyNina
SergeyNina
19 листопада 2022, 0:24
#
Что у тебя будет по срокам. Вероятнее всего из-за отключения электричества в банкомате была повреждена электроника или сбились настройки. Первый срок на возврат был до двух-трех недель. Инкассация банкомата + сверка со стороны райфайзен банка + три дня на возврат если деньги реально были не выданы. Вероятнее всего по логам все хорошо и райфайзен считает что банкомат выдал наличные. Райфайзен конечно не признал свою ошибку и отклонил заявку монобанка. Как работники райфайзена проводили инкассацию банкомата с заявками о проблеме оставлю на их совести. Вероятнее всего человек ответственный за обслуживание банкомата райфайзен банка не знает как правильно действовать в таких ситуациях. Или присвоил невыданые наличные себе по сговору с коллегами Теперь надеюсь началась часть вторая — расследование по заявке со стороны монобанка используя платёжную систему. Это три — восемь недель по регламенту. Совет — снимайте на видео процесс снятия наличных
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
19 листопада 2022, 8:26
#
Дякую за конструктивний коментар. Ви праві все є так. Учора між іншим був в магазині фора де сталась ця ситуація. З банкомату того самого проводилась інкасація. Я не спеціаліст, та таке враження що з нього всю готівку вийняли. І пізніше на ньому весів напис В БАНКОМАТІ НЕМА ГОТІВКИ. Хоча до того як я написав сюди банкомат працював. Лише замісу що такого ажиатажу біля нього як раніше не було. Цей однорукий бандит не одного мене напевно пограбував. При мені в той день трон людей залишились без готівки. Щось в мене таке відчуття що скоро цього банкомату я не побачу взагалі. Відносно відео зйомки це гарна порада, але хіба треба так довести людей, щоб вони не довіряли банкам. Банки рекламують себе як надійні борються за репутацію, та потім стаються такі випадки. Я вважаю що банк має все зробити щоб клієнт був задоволений та рекомендува іншім. Репутацію зіпсувати можна в одну мить. Я не ставлю за мету шкодити банку, та і навряд винне це вийде, але надати розголосу цій справі, заради того щоб іншім українцям не залишитись без грошей, а ці часи це виживання. У більшості людей гроші йдуть на харчі, і грабунок банкомату ставить їх на межу голоду. Це неподобство треба зупинити любим шляхом. Я вже відпустив ситуацію та готовий до того що гроші не повернуть. Та навіть якщо станеться чудо я все одно продовжу поширювати цю інформацію. Я не один хто постраждав від того що банкомат не видав готівку. Таких людей багато. Просто більшість мовчить.
+
+5
Петр Онже
Петр Онже
3 грудня 2022, 2:51
#
Ведь сами банкоматы должны быть оснащены видеофиксацией и чаще всего камера захватывает окно выдачи купюр, возможно ли запросить съемку того дня, или видеофиксацию самого заведения, со стороны, камеры наблюдения тоже должны захватывать банкоматы, если рядом нет более важных для саведения участков)
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
3 грудня 2022, 9:26
#
Благодарю за конструктивный комент. Да есть там камеры, но для запроса нужно иметь доступ. Мне никто не даст просто так эти материалы. Вот если до 17 января 23 года (это срок рассмотрения плат. Сист. Примерно) то тогда обращусь в прокуратуру. Вот тогда не я, а следователь сможет дать запрос. А так увы жду и на вопрос ну что там монобанк отвечает стандартно ждите. Во всяком случае я настроился на то что доведу это дело до конца. Пока жду, пока…
+
+3
SergeyNina
SergeyNina
19 листопада 2022, 0:32
#
Да, шансы 50/50 на возврат денег. Деньги могли быть выданы одному из следующих клиентов банкомата . Но. Вероятнее всего инкассаторы банально при замене кассет с деньгами в банкомате и при последующей сверке ошиблись. Обычно через неделю две как поймут деньги вам вернут
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
19 листопада 2022, 8:34
#
Між іншим хочу зауважити, що основна претензія до райффайзен банку, там ніхто не коментує, а тут же претензія відхилена та пишуться коментарі. Особисто в мене до Монбанку претензій немає. А от до раайфайзенівського банкомату є. Так що буду продовжувати цю історію. Дякую всіх за конструктивну підтримку. Українці не мовчіть говоріть про кривду. Наша мовчанка породжує безкарність, яка потім нам і повертається. Хіба ми всі не варті кращого…
+
+18
RaiffaizenAlex
RaiffaizenAlex
21 листопада 2022, 17:51
#
Доброго дня, нам прикро, що ця ситуація завдала Вам незручності, техніка інколи підводить і, зазвичай, в самий невдалий момент, проте, ми робимо все можливе аби мінімізувати такі прикрі випадки.
Ми прийняли Ваше звернення та менеджер взяв його під особистий контроль, після аналізу ситуації обов’язково з Вами з'єднається. Ми розуміємо як важливі для Вас ці кошти. Дякуємо за лояльність.
Також хочемо підтримати Вас, свідомо обізнані, яка ситуація відбувалась та відбувається на тимчасово окупованих територіях. Ми пишаємось незламністю українців. Бережіть себе. Слава Україні!
@RaifHelp.
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
22 листопада 2022, 3:29
#
Дякую за підтримку та за гарні новини. Вірю що дуже скоро я тут напишу що це питання вирішклось, та все гаразд. Дякую за підтримку. Хай буде у нас в Україні завжди мир, та спокій.
Все буде Україна! Героям Слава.
+
0
Василь Ширман
Василь Ширман
8 грудня 2022, 11:30
#
Дякую вам за допомогу, дякую що допомогли повернути кошти. Вибачаюсь за емоції які припускав раніше, але якщо чесно то не вірив, просто надіявся. Слава Україні, Хвала богам. Честь Монбанку і всім хто допоміг. Процвітання всім вам та мирного неба в Україні. Бережіть себе.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.48
EUR 45.91 46.5008
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.05 41.48
EUR 45.91 46.5008
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Банкомат Райффайзен банк не видав готівку