Мінфін - Курси валют України

Встановити

служба підтримки так собі… «витягує косяки додатку» перекладаючи провину на абонента

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LexusOK 20 жовтня 2022, 22:51
с моно 2 года… пока «тьфу-тьфу» проносило натыкаться на большие проблемы, которые присутствуют (обсуждаются) на Минфине в сторону банка.
Проблемные вопросы решаемые, но для рядового пользователя могут быть затруднительны толи из-за безграмотности службы поддержки, толи такие настановы стоят перед нею руководством.
ставлю 4 из 5 звезд только из-за поддержки, и то только потому, что приходиться всегда тратить на нее много времени и доводить доказательства своей правоты и т. п., но пока всегда решаемые.
данный пост не имеет негативного подтекста к МОНО-банку, но и не выложить тоже не могу — есть нюансы…
весь текст из переписки на ваше обозрение:
[ 20 октября 2022 г. 21:06 ] uMad?: вечір добрий
[ 20 октября 2022 г. 21:07 ] monobank: Вітаю,!!! Мене звати Естер, служба турботи monobank 🐾
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: декілька годин не можу зайти до додатка
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: смс не приходять
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] monobank: Уточнюю інформацію для вас ⏳
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: замовити дзвінок не працює — ніхто не дзвонить
[ 20 октября 2022 г. 21:09 ] monobank: перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: Для того щоб код надійшов, увімкніть та вимкніть, будь ласка, режим «У літаку», можна відразу увімкнути і вимкнути, щоб мережа перезавантажилась, і через хвилину спробуйте отримати новий код. Якщо буде писати що «код застарів» або «невірний код», то спробуйте закрити застосунок та почекати хвилину, після чого запросіть код ще раз).
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: А також радимо змінити інтернет підключення з wifi на мобільний інтернет або навпаки, та спробувати отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:12 ] uMad?: еще глупее наставлений я еще не получал
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] monobank: Який саме номер ви вводите для входу в моно?
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: смс приходят не через мобильный интернет или вайфай
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: свой
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: Який саме номер ви вводите для входу в моно? — СВОЙ!
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: наявність інтернету впливає на можливість отримання смс, тому що запит коду здійснюється в застосунку моно, без інтернету запит коджу в банк не буде надісланий.
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: Якщо у вас немає інтернету, увімкніть його, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: есть интернет
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: я вам пишу завдяки йому
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] monobank: Запити коду наразі в банк не надходять, просимо під'єднатися до іншої мережі
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: или я вам пишу укрпочтой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: к какой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: инопланетной связи?
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] monobank: Замість wifi мобільний інтернет або навпаки.
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?: что за глупости
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?:?
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: Це рекомендації, як можна допомогти у вашій ситуації, оскільки від вашого пристрою не надходять запити коду
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: а також просимо вказати повний номер який зараз вводите
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мый номер у вас э
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мой номер у вас есть
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: его писать в чате не вижу смысла
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: можливо у вас є декілька номерів, тому просимо написати тут номер, який вказуєте
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нетушки
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: звоните мне на мой номер
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: готов пройти все идентификации
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: Дякую за уточнення, ви намагалися змінити підключення до інтернету?
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нет
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] monobank: Радимо змінити та запросити код повторно
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] uMad?: у меня с вами есть договор и в нем указаны и номер и паспортные данные
[ 20 октября 2022 г. 21:20 ] monobank: Якщо ми запитуємо дані, то ця інформація дійсно необхідна, це для перевірки та для того, щоб вам допомогти, у деяких користувачів може бути декілька номерів, якщо введено інший номер, не той, на який реєструвалися, то за іншим номером потрапити в особистий кабінет не буде можливості
[ 20 октября 2022 г. 21:23 ] monobank: Якщо номер вказано правильно, ми радимо також перезавантажити смартфон і після цього спробувати ще раз запросити код
[ 20 октября 2022 г. 21:24 ] uMad?: перегружаю
[ 20 октября 2022 г. 21:25 ] monobank: Дякую, також радимо змінити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: да надоели вы со своим подключением… вы в технологиях передечи данных разбираетесь?
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: если у вас заглючило приложение не перекидывайте проблему на клиента!
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] monobank: Нам шкода, що виникли складнощі, але проблема не в нашому банку, на жаль, від вашого пристрою не отримуємо запитів коду
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: перезагрузки смарта помогла, и дело не в подключении, а в работе приложения!
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: теперь далее по разбору ситуаций…
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] monobank: До банку має надходити запит коду, якого не було від вашого пристрою, наразі масових складнощів немає у клієнтів зі входом
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: вопрос в том, что у меня в приложении до сих пор торчит е-сим от Lifecell`a
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] monobank: Під час перезавантаження смартфону може перезавантажитися мережа мобільного оператора і потім можна успішно отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: Е-сим уже деактивирована и удалена из сети
[ 20 октября 2022 г. 21:31 ] uMad?: пробуйте позвонить на номер +380739603215
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Щоб деактивувати номер eSIM, вам достатньо просто не користуватися номером, через рік після останнього поповнення від 10 грн. номер деактивується за життєвим циклом.
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Також esim може бути вам корисною
— Керуйте рахунком lifecell із програми monobank (переглядайте баланс, змінюйте тарифи, налаштовуйте регулярні платежі) — Якщо ви купуєте випадковий номер, його вартість повертається на кешбек + 150 грн. вже на рахунку номера телефону — Легке перенесення номера між пристроями — У разі втрати смартфона, зловмисник не зможе використати ваш номер
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: номер вже не існує
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Декілька хвилин, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] uMad?: я прошу вас видалити зі своєї бази та мого додатка цій номер, та відкріпити його від мене!
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою… та за моєю заявою видалено мої паспортні дані в Lifecell
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] monobank: Дякую за уточнення, займаємось вашим питанням
[ 20 октября 2022 г. 21:35 ] uMad?: з телефону він також видалений
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Вас зрозуміли, перевіряємо за вашим питанням іфнормацію
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Прошу дати більше часу для додаткового опрацювання
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Дякую
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:37 ] monobank: Хочу попросити вас почекати, щоб ми могли підібрати максимально ефективне рішення.
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] monobank: Дякую за очікування, номер eSim було успішно видалено з вашого застосунку
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] uMad?: щас перевірю
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] monobank: Очікуємо
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] uMad?: так, видалено… все вирішено
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: але не пропонуйте іншим:
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: Раді знати, що вже все добре та номер не відображається)
Гарного вечора! 🌆
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: слухаю вас уважно
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: виправити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: по-перше ідіть с кінця- перезапустити пристрій
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] monobank: Ці рекомендації допомагають багатьом нашим клієнтам вирішити дану проблему, тому не можемо вам такого гарантувати
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] uMad?: как хотите, я почти подготовил отзыв негативный на Минфине
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: но из-за решения вопроса по сим картеот лайфа — не буду его публиковать…
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: удачи и спокойной ночи
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Такої необхідності дійсно немає, ми робимо все можливе, щоб нашим клієнтам допомогти
Ця ситуація виникає з причини нестабільного підключення до інтернету або проблем з мережею оператора, обидві рекомендації можуть допомогти
Дякую за ваше розуміння
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. На добраніч! ✨🌃
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 жовтня 2022, 15:00
  В першу чергу хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуаціях, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
  Так само хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
В даній ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації усіма співробітниками були проведені коректно. Рекомендації, що були дані співробітником підтримки, допомогли у вирішенні питання.
Сподіваємося на те, що в подальшому наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції

Коментарі - 13

+
0
Три літри
Три літри
20 жовтня 2022, 23:54
#
А нам обов’язково читати це полотно?
+
0
Anrey12
Anrey12
21 жовтня 2022, 0:31
#
Мы Николай 2? Это к психологу, если ты о себе во множ. числе пишешь.А нам было очень интересно и занимательно читать этот отзыв.
Сам подтверждаешь, что 3л не читатель, 3л писатель. Тебя ж не заставляют читать и если много букв для понимания, то ищи отзывы меньшего объёма и там вставляй свои 3 коп
+
0
Три літри
Три літри
21 жовтня 2022, 0:50
#
Мы Николай 2?

Опиши трьома-п'ятью словами суть проблеми описаної в цьому відгуку. Докажи що ти не шут гороховий.
+
0
Anrey12
Anrey12
21 жовтня 2022, 1:00
#
Ти ж тут писарчук, тобі і олівець у руки, щоб надалі ти був взмозі встромляти свої 3 коп чи 3 літри.Зроби відгук на 5 слів на цей відгук та я подивлюсь, шут ти чи ні
+
0
Три літри
Три літри
21 жовтня 2022, 1:14
#
Ти ж тут писарчук

Тобто ти теж не спромігся це прочитати. Але це не заважає тобі сперечатись з моєю претензією на те що у вігдуку не описано що ж саме не сподобалось автору.
+
0
Anrey12
Anrey12
21 жовтня 2022, 11:44
#
ти теж не спромігся це прочитати- чергова брехня від 3 л або по собі судиш.
+
+90
MadamSergeevna
MadamSergeevna
21 жовтня 2022, 0:35
#
Я чисто принципиально дочитала до конца простынь и мне кажется, что общение клиента с поддержкой было слегка хамским. Во всяком случае теперь понимаю, что работать в поддержке клиентов не смогла бы, начала бы отвечать в той же манере. У меня реально такое бывало, что когда вкл/выкл авиарежим делаю, инет начинает стабильно работать, иногда только после перезагрузки роутера. Глюки разные бывают.
+
+75
Jokets
Jokets
21 жовтня 2022, 5:00
#
Читая как автор общаться с другими людьми удивляюсь что он ещё не добавлен в ЧС. Задали вопрос, вам ответили что по пробовать сделать,но нет же наш тупой баран не будет ничего делать, зато все виноваты) логика железная Таких надо вносить вообще что-то как убки, только рейтинг адекватности что бы больше нигде не могли быть клиентом. Мам с папой не учили быть вежливым видимо
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 жовтня 2022, 9:41
#
Клиент почему-то уверен, что он всегда прав — ведь он клиент…
+
+15
Danilich
Danilich
21 жовтня 2022, 11:01
#
На то и работа поддержки чтоб выслушивать нервных и хамских клиентов. Никогда работа в этой сфере не была сладкой. Не нравится работать в поддержке можете развозить пиццу или шаурму в глово на морозе, такой же низкооплачиваемый труд
+
+45
Qwerty1999
Qwerty1999
21 жовтня 2022, 12:55
#
Danilich
««На то и работа поддержки чтоб выслушивать нервных и хамских клиентов.»

Работа техподдержки — помогать клиентам в решении технических вопросов
а не выслушивать хамское обращение со стороны неадекватных клиентов…
+
+15
Jokets
Jokets
23 жовтня 2022, 14:56
#
У нас почему-то решили некоторые особи что если они клиент то им позволено всё и вся. А по факту из бы не мешало ***
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
21 жовтня 2022, 17:26
#
Стандартная проблема операторов… а особенно если у тебя киевстар уу там смс-ка с раза 6 только приходила…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.8 44.4306
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.8 44.4306
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / служба підтримки так собі… «витягує косяки додатку» перекладаючи провину на абонента