Несправедливо
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
- +
- +54
- SergeyNina
- 8 жовтня 2022, 23:09
- #
Причина : две учётные записи в одном смартфоне. Четыре приложения привата (модификации) в одном смартфоне, вход с одного ip - уже третий год проблем нет. У многих других банках такой дурости нет. Может пересмотрите дурные правила?
В чём дурость правила? Банковский счёт, банковская карта, банковское приложение не должны передаваться в пользование другим людям. Это записано в правилах. Не согласен — выбирай другой банк который позволяет подрабатывать дропом.
4.2. Клієнт зобов’язаний:
…
4.2.4. Дотримуватися вимог Банку щодо забезпечення безпеки та належного обслуговування клієнтів, в тому числі, при отриманні будь-якої банківський послуги. 4.2.5. Для належного отримання послуг за Договором зобов'язується своєчасно встановлювати доступні оновлення операційної системи і додатків на своєму телефоні / пристрої, що використовується для підключення телефону клієнта до Мобільного додатку. Використовувати на телефоні / пристрої, що використовується для підключення телефону клієнта або використовуваному для підключення до системи Мобільного додатку сучасне антивірусне програмне забезпечення і своєчасно встановлювати на нього оновлення антивірусних баз
…
4.2.8. Щоб виключити несанкціоноване використання послуг до мобільного додатку, зобов'язується не залишати свій телефон / пристрій, з використанням якого здійснюється отримання клієнтом послуг, без нагляду.
…
4.2.12. Не використовувати поточний рахунок для здійснення підприємницької діяльності та/або зайняття незалежною професійною діяльністю.
4.2. Клієнт зобов’язаний:
…
4.2.4. Дотримуватися вимог Банку щодо забезпечення безпеки та належного обслуговування клієнтів, в тому числі, при отриманні будь-якої банківський послуги. 4.2.5. Для належного отримання послуг за Договором зобов'язується своєчасно встановлювати доступні оновлення операційної системи і додатків на своєму телефоні / пристрої, що використовується для підключення телефону клієнта до Мобільного додатку. Використовувати на телефоні / пристрої, що використовується для підключення телефону клієнта або використовуваному для підключення до системи Мобільного додатку сучасне антивірусне програмне забезпечення і своєчасно встановлювати на нього оновлення антивірусних баз
…
4.2.8. Щоб виключити несанкціоноване використання послуг до мобільного додатку, зобов'язується не залишати свій телефон / пристрій, з використанням якого здійснюється отримання клієнтом послуг, без нагляду.
…
4.2.12. Не використовувати поточний рахунок для здійснення підприємницької діяльності та/або зайняття незалежною професійною діяльністю.
4.3. Банк має право:
…
4.3.24. Банк має право на власний розсуд запропонувати Клієнту реструктуризацію Заборгованості, що виникла в результаті здійснення несанкціонованих операцій з його карткою у зв’язку з передачею (повідомленням) Клієнтом третім особам ПІН-коду, Кодів доступу, Аутентифікаційних даних, смартфону із встановленим Мобільним додатком. У разі прийняття Клієнтом пропозиції, Сторони укладають письмову угоду.
6. Використання електронного підпису
6.1. Банк та Клієнт погодили, що всі правочини (у тому числі підписання договорів, угод, листів, повідомлень) можуть вчинятися Сторонами або кожною Стороною окремо з використанням удосконаленого електронного о підпису (ЕП) у Мобільному додатку.
…
6.11. Клієнт зобов’язаний:
…
● зберігати у таємниці особистий ключ ЕП та вживати всіх можливих заходів для запобігання його втрати, розкриття, зміни назви, зміни формату чи несанкціонованого використання;
● використовувати особистий ключ виключно з метою отримання послуг Банку та третіх осіб, з якими у Банка укладені відповідні договори;
● негайно інформувати Банк про наступні події, що трапилися: компрометацію особистого ключа, втрату смартфону, на якому був встановлений Мобільний додаток.
…
4.3.24. Банк має право на власний розсуд запропонувати Клієнту реструктуризацію Заборгованості, що виникла в результаті здійснення несанкціонованих операцій з його карткою у зв’язку з передачею (повідомленням) Клієнтом третім особам ПІН-коду, Кодів доступу, Аутентифікаційних даних, смартфону із встановленим Мобільним додатком. У разі прийняття Клієнтом пропозиції, Сторони укладають письмову угоду.
6. Використання електронного підпису
6.1. Банк та Клієнт погодили, що всі правочини (у тому числі підписання договорів, угод, листів, повідомлень) можуть вчинятися Сторонами або кожною Стороною окремо з використанням удосконаленого електронного о підпису (ЕП) у Мобільному додатку.
…
6.11. Клієнт зобов’язаний:
…
● зберігати у таємниці особистий ключ ЕП та вживати всіх можливих заходів для запобігання його втрати, розкриття, зміни назви, зміни формату чи несанкціонованого використання;
● використовувати особистий ключ виключно з метою отримання послуг Банку та третіх осіб, з якими у Банка укладені відповідні договори;
● негайно інформувати Банк про наступні події, що трапилися: компрометацію особистого ключа, втрату смартфону, на якому був встановлений Мобільний додаток.
В банке просто работают тупицы, а не программисты, у меня похоже пару лет назад из-за рут прав просто отказали в обслуживании в шманябанке, что-то их дебильная прога вычислила, подтверждаю, с привадом и еще пачкой банков никто не отказал в обслуживании кроме деюильного шманябанка
причины отказа саппорт не знает и будет бубнить одно и тоже
причины отказа саппорт не знает и будет бубнить одно и тоже
- +
- +16
- Fantomas2020
- 12 жовтня 2022, 15:19
- #
А почему нельзя сообщать причину отказа в обслуживании? Это коммерческая или военная тайна? Клиент должен знать о причине, чтобы снова не наступать на те же грабли. Даже блокируя аккаунт в соцсети, объясняют причину. Где в правилах обслуживания монобанка сказано, что на одном смартфоне не может быть несколько аккаунтов? Напишите это в правилах и объясняйте причины отказа в обслуживании, и не прикрывайтесь «политикой банка». Работая с банком, клиент должен понимать какие «подводные камни» существуют, чтобы знать, чего ждать, особенно в такой, мягко говоря, нестабильный период.
Перечитайте закон про фінмониторинг. Там є відповідь на питання «чому?» — бо закон це забороняє.
У випадках не пов‘язаних з фінмониторингом банк не зобов‘язаний повідомляти причину і користується цією можливістю. Так само як ви закриваючи рахунок в банку не забов‘язані доводити банку що мали на це якісь причини.
У випадках не пов‘язаних з фінмониторингом банк не зобов‘язаний повідомляти причину і користується цією можливістю. Так само як ви закриваючи рахунок в банку не забов‘язані доводити банку що мали на це якісь причини.
- +
- +15
- Fantomas2020
- 12 жовтня 2022, 15:45
- #
Даже в случае с финмониторингом можно ответить, что причина — нарушение правил финмониторинга (без конкретики). В остальных случаях банк может просто написать причину, а не прикрываться «политикой банка»
- +
- 0
- Fantomas2020
- 12 жовтня 2022, 15:58
- #
Запрещается только уведомлять клиента о том, что на него «настучали»: «Стаття 16. Подання інформації з питань фінансового моніторингу 10. Обмін інформацією, що є таємницею фінансового моніторингу, її розкриття та захист здійснюються відповідно до закону. Суб'єктам первинного фінансового моніторингу, працівникам суб'єктів первинного фінансового моніторингу, ліквідатору, уповноваженій особі Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, працівникам суб'єктів державного фінансового моніторингу та інших державних органів, які подали спеціально уповноваженому органу інформацію про фінансову операцію та її учасників, забороняється повідомляти про це особам, які брали (беруть) участь у її здійсненні, та будь-яким третім особам, крім випадків, визначених цим Законом.»
Искренне вам сочувствую…
Если вы ставили банковские приложения, вам просто необходимо запрещать приложениям доступ до всей личной информации: файлы, камера, микрофон, снимки экрана, GPS, SMS, звонки, телефонная книга, идентификатор телефона и так далее. Иначе приложение поймёт по файлам, что это не другой, а чужой телефон.
Если вы ставили банковские приложения, вам просто необходимо запрещать приложениям доступ до всей личной информации: файлы, камера, микрофон, снимки экрана, GPS, SMS, звонки, телефонная книга, идентификатор телефона и так далее. Иначе приложение поймёт по файлам, что это не другой, а чужой телефон.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 42.9 | 43.5996 |
Всі курси банку |
І я з цим звернутися в підтримку моно і ось що мені відповіли:
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.
Я запитав яка причина закриття рахунку, мені сказали що не можуть сказати!
За місяць до цього я зробив депозит в долларах по курсу ~37.5 а зараз вони примусово хочуть його розірвати й порахувати по курсу ~36.5.
Й хочуть всі акції продати в моноінвест (як раз в той момент коли весь фондовий ринок падає)
До цього інциденту я вважав цей банк найкращій і навіть рекомендував друзям його.
А тепер все навпаки, коли в мене запитують як мені моно Я їм розповідаю цю історію.
Необгрунтована несправедливість
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Щодо виведення коштів, колеги підготують вам відповідь на ваш запит і відправлять в обумовлені терміни.