Зникли гроші з карти вночі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
Натомість вимагають від мене дати згоду на стягнення комісії у розмірі 19$ за ОДНУ! транзакцію для вияснення додаткової інформації.
Це оплата послуги чарджбеку в разі якщо ти програєш спор. Це є в тарифах.
Це оплата послуги чарджбеку в разі якщо ти програєш спор. Це є в тарифах.
Моно тут не при чем, запрос поступает от платежной системы, сообщают что вам предосавтили услугу, если нет — вы оспариваете. Оспаривание платное только если проиграете, это указано в тарифах, вы же услугу не получали, значит не проиграете
- +
- 0
- Марина Marina
- 7 жовтня 2022, 23:35
- #
Монобанк так і не надав мені ніяких конкретних відповідей. Хоча я користуюсь цим банком вже давно, після цього випадку все ж закрию карту. Після такої «допомоги» з боку працівників монобанку немає ніякої довіри та вневненості, що даний спір буде виграшним. Збираюсь звернутися в поліцію, якщо необхідно буде, — до суду. Платити гроші банку за їхні косяки я не збираюсь
А каких ответов вы ждали если не секрет? Есть единственная процедура, оспаривание. Или вы думали что банк со своего кармана вернет?) А в суд или полицию это вообще не проблема, только вот банк свои условия и правила исполняет, а вам нужно их просто почитать
- +
- +18
- Марина Marina
- 8 жовтня 2022, 0:40
- #
Я вже зрозуміла, що ви виконуєте свою роботу)) але тут справа не в прочитанні. Я юрист і читати те, що підписую, — це моя робота.
Як мінімум, мені незрозуміло, чому монобанк відмовився займатися моїм питанням, натомість повідомив, що я повинна погодитися на списання 38$ з моєї карти, щоб вони подали претензію до платіжної системи. Мене бентежить таке безвідповідальне ставлення до клієнтів. Повторюсь, ніякої довіри до банку зараз немає, і гарантії на повернення коштів також. Тобто, я просто втрачу гроші х2 і на цьому все закінчиться.
Безкінечне спілкування з службою підтримки не завершилась нічим.
Мій посил був у тому, щоб люди, які стикалися з подібними ситуаціями, поділилися своїм досвідом, оскільки банк не надав мені жодної конкретної відповіді, і чому в мене вночі списалися гроші я досі не розумію.
Я юрист і читати те, що підписую, — це моя робота.
Поганий ви юрист. Чи взагалі не юрист, а прибиральник в офіси юриста.
1. В тарифі написано: «Розшук (запит), уточнення переказу за операцією з платіжною карткою, що оскаржується Клієнтом при зверненні Банку до Міжнародних платіжних систем. 19 доларів США за курсом продажу іноземної валюти, зазначеним в Мобільному додатку, встановленим на дату списання коштів з поточного рахунку Клієнта.«
2. Ви у відгуку написали: «Звернулася у підтримку монобанк, вони не можуть надати мені жодної внятної відповіді, натомість вимагають від мене дати згоду на стягнення комісії у розмірі 19$ за ОДНУ! транзакцію для вияснення додаткової інформації.«
3. Тепер це все перетворилось вже на 38 доларів: «чому монобанк відмовився займатися моїм питанням, натомість повідомив, що я повинна погодитися на списання 38$ з моєї карти, щоб вони подали претензію до платіжної системи».
Ви займаєтесь неюридичним перекручуванням та відвертою брехнею.
Поганий ви юрист. Чи взагалі не юрист, а прибиральник в офіси юриста.
1. В тарифі написано: «Розшук (запит), уточнення переказу за операцією з платіжною карткою, що оскаржується Клієнтом при зверненні Банку до Міжнародних платіжних систем. 19 доларів США за курсом продажу іноземної валюти, зазначеним в Мобільному додатку, встановленим на дату списання коштів з поточного рахунку Клієнта.«
2. Ви у відгуку написали: «Звернулася у підтримку монобанк, вони не можуть надати мені жодної внятної відповіді, натомість вимагають від мене дати згоду на стягнення комісії у розмірі 19$ за ОДНУ! транзакцію для вияснення додаткової інформації.«
3. Тепер це все перетворилось вже на 38 доларів: «чому монобанк відмовився займатися моїм питанням, натомість повідомив, що я повинна погодитися на списання 38$ з моєї карти, щоб вони подали претензію до платіжної системи».
Ви займаєтесь неюридичним перекручуванням та відвертою брехнею.
- +
- 0
- Марина Marina
- 8 жовтня 2022, 13:09
- #
Я не збираюсь з вами тут сперечатися.
Поясню, 38$ — це 2 транзакції по 19$.
Гроші в мене зникли 2 рази, однакові суми за 2 скасовані транзакції. Відповідно, 19×2 = 38
Поясню, 38$ — це 2 транзакції по 19$.
Гроші в мене зникли 2 рази, однакові суми за 2 скасовані транзакції. Відповідно, 19×2 = 38
- +
- 0
- Марина Marina
- 8 жовтня 2022, 13:16
- #
Я про це писала, і ви б помітили, якби уважніше читали, перш ніж писати такий емоційний текст
перш ніж писати такий емоційний текст
емоційни — це Ваш відгук та ваші наступні коментарі
плата за програш у суперечці, яка платиться тільки у разі програшу, прописана в тарифах — але Ви на емоціях скиглите чому вас банк попереджає про це — в цьому вся суть відгуку
емоційни — це Ваш відгук та ваші наступні коментарі
плата за програш у суперечці, яка платиться тільки у разі програшу, прописана в тарифах — але Ви на емоціях скиглите чому вас банк попереджає про це — в цьому вся суть відгуку
- +
- +14
- SergeyNina
- 7 жовтня 2022, 23:40
- #
Было два года назад, автовозврат через трое суток автоматически был. Вам нужно чтобы компетентный суппорт посмотрел детали сбоя и решил что делать. 19$ вам вернутся назад.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.35 | 40.7997 |
EUR | 43.25 | 43.85 |
Всі курси банку |
Звернулася також у підтримку терміналу, в якому проводила оплату City24, отримала відповідь, що ніяких коштів з їхнього боку списано не було, причина у збої з боку монобанку.
Вперше стикаюсь з такою ситуацією, можливо, у когось були подібні історії, чим закінчилося? Буду вдячна за відповідь.
У вашій ситуації сума повернулася з реверсу, а банк-екваєр надіслав запит на списання пізніше.
Також хочемо звернути увагу, якщо послуга не була надана або було оформлено повернення, то за правилами міжнародної платіжної системи строки зарахування суми на картку можуть бути до 30 днів календарних днів.
І якщо повернення не надійде до банку, тоді банк захищатиме інтереси клієнта за участю платіжної системи.
Комісія за оскарження списується лише у разі програшу
Оскільки послуга не була надана, суму вже повернуто вам на картку банком-еквайєром.
Перевірте, будь ласка, виписку