Розчарування та обурення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.88 | 42.3603 |
| EUR | 48.73 | 49.249 |
| Всі курси банку | ||
Отже. Про monobank до цього часу в мене було дость непогане враження- протягом двох років я користувалась мобільним додатком, розраховувалась в торгівельній мережі та сплачувала за комунальні послуги. Все зручно, чітко, прогресивно. Часто рекомедувала monobank знайомим та колегам.
У вересні 2022 року я зареєструвалась як фізична особа- підприємець. Навіть на мить не вагаючись, я відкрила рахунок в monobank!
А ось далі було не все так просто…Коли на поточний рахунок надійшли кошти від покупця як попередня оплата за товар, у банку з’явились запитання з приводу підтверджуючих документів щодо цих коштів. Ну, ОК, фінмоніторинг- справа не нова і важлива, тому я оперативно надіслала в чат-бот monobank копії рахунку на оплату, договору з покупцем та сертифікатів на товар. Працівник банку подякував за оперативність та зазначив, що наразі запитання відсутні. Алілуйя.
Але вже після того, як я 12 вересня 2022 року здійснила попередню оплату постачальнику за товар, працівники банку знову попросили мене надати наступну інформацію: договір з постачальником, рахунок на оплату, видаткові накладні, ТТН. Всі вимоги я постаралась одразу задовільнити, крім видаткових та ТТН, тому що поставка товару планувалась після 100% попередньої оплати. Через 10 днів- 22 вересня 2022 року працівники банку ще додатково попросили повідомити їм КВЕД та розповісти про суть моєї діяльності, яким чином я знаходжу клієнтів (?) і т.д і т.п. Все надала, майже все пояснила, працівник банку у письмовій формі подякував і повідомив, що запитань більше немає, все добре.
Не повірите, але 26 вересня від працівників банку знову надійшли вимоги щодо надання рахунків на оплату, договорів, сертифікатів, накладних та ТТН. Я відписала, що така інформація вже була надана. І от результат- 29 вересня 2022 року мені в додаток несподівано надходить повідомлення. Цитую: «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні»
І скільки б спроб я не робила, щоб вияснити причину відмови-і навідувалась до найближчого відділення, і телефонувала на службу підтримки, але так і не змогла дізнатись «велику таємницю монобанку», в чому ж суть тієї «секретної накопиченої інформації з різних джерел»!?!
Питання ще й в наступному- чому мені, клієнту банку, заблокували одночасно рахунки як фізичної особи- підприємця, так і рахунок фізичної особи? Якщо у працівників банку виникла якась нездорова «фобія» щодо походження коштів, які надійшли на рахунок ФОП, то може хтось мені пояснити мені причину закриття карткового рахунку фізичної особи, яким я користувалась майже протягом 2-х років?
Далі почались проблеми з пошуку коштів покупця, які так і не надійшли на мій поточний рахунок…
Наразі банк надав мені зразки 2-х заяв і запропонував мені їх просто підписати. Згідно із цими заявами я ніби то «прошу» перерахувати всі належні мені кошти на особисту «чорну» картку монобанку, а звідти- за вказаними реквізитами на особисту картку будь-якого іншого банку. ЧОМУ БАНК ВІДМОВЛЯЄ мені у вимозі перерахувати кошти фізичної особи- підприємця на рахунок фізичної особи-підприємця в іншому банку, а кошти фізичної особи- на інший картковий рахунок фізичної особи?
Хочу відмітити, що сферою моєї діяльності наразі є торгівля фамацевтичними товарами та товарами медичного призначення. Думаю, нікого не треба переконувати, що в умовах війни, коли розірвано багато логістичних ланцюжків, закупівля і вчасна доставка медпрепаратів є надзвичайно важливою для своєчасної діагностики та надання допомоги нашим захисникам.
Впевнена, що працівники monobank звернули увагу, що в рахунку на оплату були вказані саме такі товари фармацевтичного призначення і оплата надійшла від благодійної громадської організації, яка в подальшому в силу своєї діяльності мала б розподіляти ці медичні товари між госпіталями та медичними установам України. Виникає логічне запитання, можливо, деякі працівники монобанку не просто не компетентні у проведенні фінансового моніторингу, а спеціально перешкоджають діяльності, пов’язаної з забезпеченням ЗСУ та Медичних сил України?
Прошу:
1.Надати мені відповідь про причину відмови в обслуговуванні,;
2.Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі — підприємцю на вказаний мною рахунок іншого більш адекватного банку;
3. Перерахувати кошти, які належать мені як фізичній особі, на вказаний картковий рахунок іншого банку.
Цим відгуком також хочу попередити підприємців, що відкриття рахунку в mоnоbаnк буде вашим не найкращим рішенням, тому маєте можливість не наступити на ті ж самі граблі.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Переказ коштів можна зробити за вказаними реквізитами згідно з заявами, що були відправлені вам у додаток.
Також колеги готують вам офіційну відповідь за вашим запитом