Придбав esim Lifecell через додаток Моно — через день блокування доступу і відмова у обслуговуванні.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.98 |
| Всі курси банку | ||
з Моно 6−7 років, до цього часу рахував одним з найадекватніших банків в Україні.
Вчора придбав новий пристрій, і вирішив встановити на ньому стартовий пакет esim Lifecell, які сам же Моно рекламує в своєму додатку. Для зручності зайшов у Моно на новому пристрої, придбав esim Lifecell, Моно його встановив на пристрій, здається все ок…При цьому на фінансовий номер це ніяк не повпливало, його не змінював, просто придбав і встановив esim Lifecell через Моно на свій же новий пристрій.
На слідуючий день Моно заблокував доступ до додатку і відмовив у обслуговуванні. На питання чому, відповідь:
«К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке. На основе накопленной информации из разных источников банк принял решение об отказе в дальнейшем обслуживании.»
я так розумію, що «накопили інформацію» про придбання і встановлення esim Lifecell…феєрична аналітика)
зрозуміло, що можливо і дійсно система заблокувала, але хтось же прописував алгоритми блокування в цю систему…я б на місці Моно перевірив професійну компетентність співробітників які відповідають за дані процеси.
Як результат — заблоковано доступ до власних коштів, неможливо керувати пакетом esim Lifecell який прописаний через Моно, немає доступу до автоцивілки, втрачено 400+ грн кешбеку, витрачений час.
…це нормально?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку