Кредитний ліміт повернувся
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Вступ, бо я занадто багатослівний — кому не цікаво, читайте наступний абзац. Мій загальний кредит у Монобанку до лютого розподілявся між кредитним лімітом та оплатою частинами десь приблизно як 1:5. Як відомо на початку російського вторгнення Монобанк спочатку зовсім заблокував кредитні ліміти, а потім повернув їх у розмірі зазвичай не більше 10 000 гривень. Але оплата частинами повернута не була. Потім вже здається в травні банк повернув оплату частинами але перед тим ввів комісію 4% при сплаті з кредитних коштів. Щоб раптом не забути про оплату (я як раз збирався зробити декілька покупок через оплату частинами) і не попасти на цю комісію я встановив нульовий кредитний ліміт. Раніше можна було просто перерозподілити загальний ліміт між кредитним лімітом та оплатою частинами, але зараз ця функція була вимкнена, тож я просто обнулити кредитний ліміт. Коли через декілька хвилин я спробував підняти ліміт на оплату частинами — банк мені відмовив. З одного боку це зрозуміло бо як відомо банк не полюбляє розглядати запити на зміну кредитного ліміти частіше ніж раз на місяць, а це був ніби як другий за день. Ну, й фіг з ним. Але ж раптом банк оголосив про відміну комісії для кредитних коштів. І тут я захотів повернути кредитний ліміт. Бо мені ніяк не вдавалось втримати на картці суму для сплати чергового платежу по оплаті частинами і вже декілька разів доводилось поповнювати карту з інших моїх рахунків. Чи то банк якось по іншому рахує місяці, чи крім цього правила є ще інші — банк знов мені відмовив хоча я просив повернути ситуацію яка була до травня при тому що акуратно сплачую існуючу розстрочку. І тоді я звернувся до підтримки.
Тут часто пишуть що служба підтримки Монобанка працює за шаблонами і не дає відповідіпо суті. Але в мене інший досвід, при тому що я звичайний клієнт, а не платиновий чи залізний. Хоч і не зразу, але вході бесіди з оператором (а тривала вона декілька годин) банк повернув мені кредитний ліміт. І сталося це саме тому що оператор прочитав те що я написав, зрозумів аргументацію і можливо десь навіть у ручному режимі кредитний ліміт був переглянутий.
Знов задоволений роботою банку. Зірку забрав лише тому що це не відбулось у автоматичному режимі.