заблокували карту , та відмовились як від клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
за пунктом 6.3.1 який ну постійно у ваших коментах то:
Банк має право на 30.04.2022 (де я ще була клієном)
6.3. Банк має право:
6.3.1. Відмовити Клієнту у випуску, активації, перевипуску або розблокуванні Платіжної картки, а також у наданні / відновленні Кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин.
АЛЕ що до положення де банк має таке право, що може заблокувати карту без поясненя та причини? у цьому пункті умов саме цього положення не має.
Перечитавши декілька разів умови та положення договору банку, в мене не було жодного пункту де я не маю права знати причини «чому»?
Мені здається, що я знаю умови та положення, зміни та ін., краще аніж багато хто з ваших співробітників, які ну дуже довго відповідали мені та уточнювали якісь питання, які займають ну максимум 5 секунд.
АЛЕ, не дивлячись на це хочу запропонувати Вам зробити своїм клієнтам деякі оновлення, які зможуть полегшити ваше життя і не блокувати людей через дрібниці в такий важкий період для українців!
1. Було б дуже кльово, якщо ви дійсно піклуетесь про безпеку кліентів, не надавати змоги зайти з іншого пристрою без фото! Це дуже зручно і шахраї не зможуть зайти через будь-який пристрій маючи телефон клієнта.
2. При заблокованні та подальшій відмові, надати кліенту змогу скористуватись банком в перший день заблокування, зняти свої кошти і не чекати по 6 днів у період війни, коли банально можна померти с голоду (ви ж цього не хочете)
3. проводьте більше корисних опитувань! креативні люди, та просто звичайні люди з народу, мають багато простих ідей та прохань, які зможуть ще більш покращити систему моно
4. вважаючи себе котиками, надсилайте повідомлення про те що кліент не являеться більше кліентом вашого банка, бо це може статися у самий скрутний момент.
Тож Моно, відповіси мені чому так? І краще будьте не котиками, а людьми! Бо нажаль стан здоров‘я людини та те, чи зможе вона купити щось аби надати допомогу ЗСУ можете залежити саме від Вас …
Банк приймає виважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Ваші пропозиції ми передали на розгляд. Дякуємо!