Неможливість підвищити кредитний ліміт по картці, технічна підтримка не може адекватно відповісти на запитання
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Зразу ж відмовився від кредитного ліміту, просто виставив його в нуль, бо не планував ним користуватися.
Далі все було добре, і сама робота з банком і технічна підтримка працювала адекватно.
Вчора подумав, що було б непогано на всяк випадок мати невеликий резерв до зарплати, бо ситуація наразі незрозуміла. І спробував підвищити кредитний ліміт по чорній картці, як результат — відмова у підвищенні кредитного ліміта у 10 тис. грн.
Спробував підняти да 5 тис. — та ж відмова.
При цьому банк навіть не запитував кредитну історію…
Дивно, то ж вирішив спитати технічну підтримку (або «службу турботи monobank», як вони самі себе називають), чому так сталося.
Перший оператор порекомендував звернутись на точку видачі, щоб зробити нове фото з документами (з паспортом). На мої питання навіщо, що не так, адекватної відповіді не отримав. Навпаки, мені було розказано, що це я їм особисто надавав неякісні фотографії, хоча я звісно цього не робив, фотографувала і перефотографовувала дівчина у точці видачі. І ті фотографії що я не надавав неякісні, і не є читабельні.
Попросив змінити оператора, далі довге очікування і та ж сама рекомендація про візит до точки видачі для перефотографування.
І в цей же час я не можу надати банку потрібні фотографії самостійно, а тільки через точку видачі (хоча попередні я якось надав банку самостійно, що не є правдою).
І знову таки, для роботи зі своїми коштами банку підходять мої документи і фотографії, а от для підвищення кредитного ліміту треба їхати і точку видачі. Звучить як нісенітниця та некомпетентність.
Спілкуючись далі, мені було рекомендовано «частіше здійснювати операції по карті, щодня оплачувати товари і послуги. Можливо в майбутньому система перегляне своє рішення.» Це при тому, що мій оборот по картці у місяць перевищує в декілька разів запитаний кредитний ліміт…
Після інформування про оборот по картці, оператор підтримки просто повернулась до попередньої рекомендації — «Іншої інформації, на жаль, надати не можемо. Вам необхідно підійти на точку видачі або використовувати особисті кошти.» …
Що я і планую робити далі як і раніше)))
То ж ось така незрозуміла ситуація. Я надав якісь неякісні фото, котрих не надавав і мало користуюсь картою… Після таких розмов і заяв звертатися у службу «турботи» вже не хочеться, да і банк можна було б змінити.
Але вже звик, перед цим декілька років ніяких проблем не було, користування карткою зручне, додаток зручний. То ж буду користуватися власними коштами і далі, і сподіватися що це якесь тимчасове непорозуміння. Хоча осад залишився)))
І це при тому, що шановний Олєг Гороховський розповідає про свої проблеми з аналогічним продуктом Revolut, але у своєму продукті чомусь подібних проблем не бачить)
Ми детально перевірили й актуалізували інформацію, в точку видачі вам звертатися для цього не потрібно
На жаль, на даний момент, відсутня можливість встановити кредитний ліміт по картці
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути встановлений