Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Блокування особистих коштів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Назар Пронь 2 травня 2022, 10:29
25 квітня, на білу карту було переводено 110 000 тисяч гривень. Під час спроби скористатись цими коштами, виявилось, що банк заблокував карту. Як пояснювали консультанти причиною блокування є ПЕРЕВИКОРИСТАННЯ кредитних коштів (кредитний ліміт був 50 000, використано було 49700. Тобто перевикористання не було.). На запитання чому також заблокована біла карта, отримав відповідь, що згідно пункту 5.23 (якщо є порушення то КАРТКА може бути заблокована до усунення порушень, але жодних порушень по білій картці не було). На запитання до банку чому заблокована біла карта отримав відповідь, що згідно пункту 6.3.1 (що банк має право не розблоковувати карту, хоча я так і не отримав причини блокування білої карти). Консультант сказав, що вони можуть перевести кошти з білої карти на чорну (в сумі 50 700, щоб погасити заборгованість) і тоді протягом доби біла карта буде розблокована. Після переведення коштів і доби очікування, отримав відповідь, що розблокування буде тільки після 1 квітня, коли будуть списані відсотки за користування кредитним лімітом.
Щераз попросив назвати причину блокування білої карти, і цього разу зявилась нова причина 6.3.6 (надходження незрозумілих коштів, або сумніви, що карта використовується клієнтом, НІЯКИХ запитів про уточнення походження коштів не було отримано.)Я попросив вивести кошти з білої карти на карту іншого банку, відповідь отримав, що це НЕМОЖЛИВО. 1 квітня звязався з консультантом сказали очікувати, очікував до 2 квітня, знову звязався з консультантом 2 квітня знову сказали чогось очіуквати. Після дзвінку в банк отримав відповідь, що банк вирішив припинити обслуговування як клієнта (напевно причина, що клієнту не сподобалось безпідставне блокування коштів білої карти на тиждень), і отримав відповідь, що тепер виявляється стало МОЖЛИВИМ виведення коштів білої карти на карту іншого банку (хоча декілька днів назад це було НЕ МОЖЛИВИМ). Якщо когось цікавить є збереженні переписки з консультантами банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2022, 20:01
Звертаємо вашу увагу, що Банк діє в рамках Умов та Правил обслуговування клієнтів:

6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки, надати розпорядження про вилучення Платіжної картки і приймати для цього всіх необхідних заходів: ● в разі невиконання або неналежного виконання клієнтом зобов'язань, передбачених Договором; ● в разі підозр на несанкціоноване використання Платіжної картки; ● і в інших випадках на розсуд Банку.

6.3.7. Відмовити клієнту у проведенні операції з використанням Платіжної картки, а також блокувати дію Платіжної картки без попереднього повідомлення клієнта і на власний розсуд, якщо: ● в Банк не надійшов документ, необхідний для проведення операції і оформлений відповідно до вимог законодавства; та/або ● операція суперечить вимогам законодавства та/або Договору; ● в разі невиконання клієнтам зобов'язань, передбачених Договором; та/або ● запитувані Клієнтом послуги/операції не передбачені Тарифами Банку або у Банку відсутні технічні можливості щодо їх надання/проведення; та/або ● і в інших випадках на розсуд Банку
.
На даний момент, після погашення заборгованості, ми очікуємо від вас заяви на виведення коштів з картки

Коментарі - 1

+
0
Назар Пронь
Назар Пронь
3 травня 2022, 11:31
#
Посилаючись на умови договору https://www.monobank.ua/terms?&file=umovy-2022−04−14.pdf , в пунктах 6.3.6 і 6.3.7 немає такої умови «і в інших випадках на розсуд Банку.», так що ви зараз вводите в оману, чи просто розраховуєте, що люди не читають договору і можна дописати будь що?. Оскільки операції які здійсювались це поповнення карти на 120 000 власними коштами (середньомісячний дохід перевищує 150 000, підвердження може бути надане, хоча банк не звертався за таким), операцією при якій було вивявлено булокування коштів є переказ власних коштів, виходить ви заблокували карту посилаючись на неіснуючу умову вашого договору?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Блокування особистих коштів.