Це і є той самий передовий додаток?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
1. Колись чув, що Монобанк доставляє картку поштою і все можна оформити онлайн і зареєструвався. Ні, не можна, треба їхати в відділення.
2. Дізнався, що придбати картку можна в магазині. Мені здалося, що це Монобанк на своїх картах може відмічати як «точки видачі». Завантажив додаток на iOS, зайшов по своїм данним — ні, нічого подібного. Проте картку придбати можна було.
3. Почав активацію картки. Додаток намертво висить на сторінці «Виберіть тип картки». Через QR код перший раз вдалося прорватися до сторінки з інтерфейсом картки і банку, навіть встиг побачити, ті самі 50грн на рахунку. Проте за секунду мене повернуло до «Виберіть тип картки».
4. Ок, мабуть що якийсь баг. Почистив історію і кеш Сафарі, видалив додаток ПОВНІСТЮ (не усунув), завантажую знов. І той самий екран «ВИБЕРІТЬ ТИП КАРТКИ».
5. Тут в мене величезне питання — а чи не торгує Моно даними своїх «клієнтів»??? Як таке можливо, коли інсталюєш додаток, дані якого повністю стер, а він запам`ятовує позицію.
6. Позаяк, вирішив зв`язатися із саппортом через Телеграм. Основну проблему описав зі скрінами і що у відповідь — те саме, що пише на екрані. «Відвідайте точку видачі для активації картки». Я розумію, що на саппорті сидить якась студентка із методичкою, але навіщо такий саппорт потрібен? А потім вона мені заявила, що я не пройшов «скоринг». А чи я робив запит на якийсь кредит? Чи у вас є якийсь скоринг на клієнтів?
Резюмуючи про «кращий мобільний банк» — абсолютно найгірший досвід. Для порівняння, віртуальну картку від Необанку я отримав приблизно за годину.
Бачимо, що реєстрація вже успішна й картку було активовано
Постараємося в майбутньому надавати лише якісний сервіс