Валюта у монобанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Я маю валютну карту у вашому банку і в цей непростий час ці кошти мені знадобились. До війни я телефонував в Монобанк і мені казали, що з цим зовсім не має проблем — теефонуєте за 2−3 дні і ми підвеземо валюту у найближчий до вас банк-партнер. Вчора я зателефонував і хотів замовити валюту, щоб зняти її. Але мені відповіли, що не можуть замовити її у Житомир в банки партнерів (хоча я уточнював чи зможу зняти її в Житомирі, так как живу в Бердичеві і в Житомир мені потрібно їхати). Сказали, що можна зняти лише в Львові і Дніпрі і те, якщо там буде валюта!
А також відповіли, що в Житомирі в віділеннях А-Банку може бути валюта і тоді можна буде її зняти. Я запитав, а як дізнатись чи вона там є, якщо я далеко живу і не можу просто так їздити туди-назад. Мені відповіли, щоб я написав сьогодні зранку (12.04) і працівники монобанку уточнять чи є валюта, а також попросять її залишити на касі до мого приїзду (1 година). Сьогодня я написав в підтримку і мені відповіли, що вони не будуть цього робити! Після того як я запитав, навіщо ви вчора обіцяли і показав їх же смс — взагалі перестали відповідати. Як таке може бути? Просто мороз клієнтів?
Усі скріншоти покажу. Чому ж 3 тижні тому мені казали, що зцим жодних проблем і можна зняти у будь якому віділенні, тому що ви підвозите валюту для своїх клієнтів. Чому тепер я маю чекати, поки вона з’явиться у А-Банку, де вона взагалі не з’являється?
Моя сума не велика, але чому так сталося? Найбільше вразило, що підтримка перестала відповідати і не виконала свою обіцянку, яку дали вчора ж.
Отримання коштів у відділеннях банку партнера можливе за наявності суми у касі.
Ми можемо уточнити наявність валюти в день звернення в відділеннях Універсал Банку
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.