Монобанк порушує постанову кабміну 208 від 2 березнязня
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
Ось текст рішення, який вони ігнорують.
«Українці, на рахунки яких було накладено арешт органами державної виконавчої служби чи приватними виконавцями, можуть користуватися своїми коштами за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує 100 тис. грн.»
Про це йдеться у розпоряджені № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану», яке уряд ухвалив 2 березня.
Фактично банк, мав просто перевірити, суму арешту і якщо вона була менше 100 тисяч, то розблокувати рахунки, але не монобанк.
Декілька разів я писав в підтримку, і чат просто закривали, навіть не вислуховуючи до кінця, або відправляли до виконавчої служби.
Надсилав їм, посилання на 2 поправки на закони, України. Тому що консультант помилявся у відповіді, і плутався в поясненні своєї відмови.
Підтримка монобанку, дане рішення ігнорує, розблоковувати рахунки, відмовляються. Кажуть що арешт на суму більше 100 тисяч, а там менше, на докази вони не реагують. При тому від самого банку, прийшло повідомлення, раніше що арешт накладено суму менше 100 тисяч. Я надав підтвердження, вони підтвердили що сума арешту менше 100 тисяч, але блокування не зняли. Опираючись на старе виконавче провадження.
При тому на запитання, звідки банк взяв точну, суму на яку було накладено арешт, якщо вона була вказана, в новому провадженні, вони відповіді не дали. Просто постійно скидають копію старого провадження, і наголошують що іншого в них немає. Сподіваюся що це наслідок некомпетентності працівників, а не свідома політика банку.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації