Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Проблема з зарахуванням коштів при поверненні товару в магазині

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
marmelad21 4 квітня 2022, 21:36
Здравствуйте
Я совершал покупку в сети магазинов электроники и пришёл вернуть товар и деньги за него, магазин товар принял и одобрил возврат средств.
Изначально расплачивался путём Google Pay со смартфона (карта monobank), через терминал Ощадбанка.
При возврате товара, кассир объяснила, что процедура следующая — приложите смартфон к терминалу, так как оплата была через Goggle Pay со смартфона, и будет произведен возврат. Возврат средств за 1 товар на сумму около 200 грн прошел успешно, а при попытке возврата средств на сумму почти 15000 грн — на терминале появляется уведомление «Відмова. Перевищено ліміт.», и так несколько раз.

monobank пока думает над решением проблемы, но сначала говорил проблема на стороне Ощадбанка, Ощадбанк говорит проблема на стороне monobank 100% — тупик.

Кто сталкивался с таким и что посоветуете делать? Так как прошло уже больше 7 дней с момента покупки и не хотелось бы затягивать с возвратом ☹
monobank
Відповідь банку
6 квітня 2022, 18:08
Здравствуйте
На текущий момент коллеги разбирают ситуацию
Приносим извинения за доставленные неудобства
Как только будет новая информация — сразу с вами свяжемся

Коментарі - 5

+
0
aliwka3
aliwka3
5 квітня 2022, 0:55
#
Ну смотрите, проблема на стороне моно точно быть не может. Когда вы только совершаете возврат, то есть прикладываете телефон к терминалу — торговая точка сообщает Ощаду что нужно сделать возврат, все это проворачивается через платежную систему, и лишь потом, по-моему до 30 дней, деньги приходят в банк откуда платили, поэтому моно технически не мог отклонить возврат, они не мгновенные. Нужно дожимать магазин, пусть ищут альтернативы, связываются со своим банком, дают другой терминал
+
0
marmelad21
marmelad21
5 квітня 2022, 9:58
#
Спасибо, что прокомментировали
магазин предлагает оформить возврат средств вручную, не через терминал — говорят займет минимум 30 дней
+
0
NicKing
NicKing
5 квітня 2022, 3:44
#
В мене було колись таке… Картка є? Спробуйте фізичний пластик прикласти, не смартфон з Гугл Пей. Може треба було готівкою оплачувати? То звісно, не мені вирішувати. Але я б подумав про це ДО моменту оплати. Сподіваюся, що розібралися.
+
0
marmelad21
marmelad21
5 квітня 2022, 11:35
#
Прикладаючи картку спрацьовує помилка код 095, різні дані у картки і Google Pay, тому, якщо розплачувався телефоном його і треба прикладати
звісно, готівкою було б простіше, але хто ж знав
+
0
marmelad21
marmelad21
5 квітня 2022, 10:02
#
Прикладаючи картку спрацьовує помилка код 095, різні дані у картки і Google Pay, тому, якщо розплачувався телефоном його і треба прикладати
звісно, готівкою було б простіше, але хто ж знав
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Проблема з зарахуванням коштів при поверненні товару в магазині