Все ще кращий, проте є нюанси
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Всі курси банку | ||
Дійсно банк все ще кращий, якість послуг, нема комісій, нові цікаві банківські продукти. Якщо у вас є ФОП і вам потрібно отримувати пару виплат на місяць — ідеально. Є зарплатна картка. Дуже зручні розсрочки. Застосунок — мега зручний. Питаннь нуль. Проте є питання до підтримки. Дуже вони часто відповідають за скриптом (за виключенням останнього звернення, тому що я сам попросив не закидувати скриптами) задаєшь питання — вони тобі у відповідь кидають фігню заскриптовану, котру потрібно читати. А я не хочу читати, розумієте? Я хочу задати просте питання і отримати просту відповідь. А мої питання були прості, і відповіді там повині такіж. І підтримка відповідає останнім часом дуже довго. Хотілося б щоб не як у всіх, а як у моно. І так, я пишу про підтримку у чаті. Що там на колл центрах не знаю…
Тож для мене зараз все добре, окрім підтримки. Пишу цей відгук не для хейту, а для того щоб стали краще. А взагалі дякую :)
Ми завжди працюємо над покращенням сервісу й хочемо проаналізувати ваші діалоги
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні