Некомпетентна підтримка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Всі курси банку | ||
Як мені достукатись до адекватного працівника, який просто закриє цей рахунок? Я не прошу чогось нереального, я прошу закрити рахунок який не використовується. Я вказую номер рахунку.
Підняв це питання вперше 27 січня, сьогодні 4 лютого.
Кожен наступний консультант, з яким маю розмову, ще гірший. Все що вони можуть, це писати «зачекайте хвилинку» або «це додатковий рахунок, він окремо не закривається». Так я закрив основний, закрийте накінець додатковий! Беруть знову паузу і знову відповідають те саме. Що за боти?!
Обов'язково все перевіримо та проведемо роботу над помилками зі співробітниками
На поточний момент питання передано відповідальним співробітникам, для вирішення
Постараємося якомога швидше його вирішити