помилки банку в свою користь
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Не понимаю в чем вина банка. Банк не инициирует списания, а только исполняет их, то есть заправка просто берет, и отправляет запрос, а банк исполняет. Банк попросили списать сначала полную сумму, потом частичную, он это и сделал. А решать проблемные вопросы можно только через платежные системы, к чему банк и готовится сейчас. Вы лучше уточните у АЗС почему они сразу списали сумму без скидок)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.33 | 41.8305 |
EUR | 45.85 | 46.8494 |
Всі курси банку |
— Один був в кінці літа 2021. Банк списав відсотки за користування кредитними коштами в попердньому періоді, хоч всі умови по поверненню кредитних коштів були вионані вчасно. Банк повернув кошти протягом 3 днів.
— Другий випадок стався в жовтні, який і змусив висловитися публічно. 30.10.21 здійснив заправку авто онлайн оплатою. Кошти списалися в повній сумі без наданої скидки від мережі АЗС, за хвилину вернулася різниця, але вона була менше потрібної. 01.11.21 о другій годині ночі в мене знялася коректна сума. в той же день я звязався з банком щодо надлишкового списання коштів. Банк повідомив що перша суме це резерв і торгова точка його знімає, або ж потрібно почекати 11 днів і сума повернется на 12 день. Я звернувся до АЗС мережі — вони запевнили, що сума їм поступила коректна в день заправки на що в мене є чек в додатку. Я звернувся до платіжної ситеми, через яку обслуговується АЗС мережа, вони теж підтвердили одне коректне отримання коштів без будь яких резервів і додатково повідомили що в МОНОБАНКА з 28 жовтня не одноразово звертаються клієнти з аналогічними скаргами. На 13 день я звернувся повторно в підтримку Мононбанку, вони передали моє звернення до технічного відділу. Кожного дня я пишу на підтримку і отримую відповідь: Ваше питання в технвідділі з Вами звяжуться протягом доби. Вже 4 доба відповіді не маю.
В підсумку можу сказати, що такого довгого «сервісу» ще не було.
Колеги все перевірили та написали вам в месенджері детальну інформацію
Постараємося якомога швидше все виправити й обов'язково повідомимо вам про це