Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

помилки банку в свою користь

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
And88 16 листопада 2021, 11:16
Користуюся послугами банку більше року. За цей час стикнувся з двома збоями системи банку.
— Один був в кінці літа 2021. Банк списав відсотки за користування кредитними коштами в попердньому періоді, хоч всі умови по поверненню кредитних коштів були вионані вчасно. Банк повернув кошти протягом 3 днів.
— Другий випадок стався в жовтні, який і змусив висловитися публічно. 30.10.21 здійснив заправку авто онлайн оплатою. Кошти списалися в повній сумі без наданої скидки від мережі АЗС, за хвилину вернулася різниця, але вона була менше потрібної. 01.11.21 о другій годині ночі в мене знялася коректна сума. в той же день я звязався з банком щодо надлишкового списання коштів. Банк повідомив що перша суме це резерв і торгова точка його знімає, або ж потрібно почекати 11 днів і сума повернется на 12 день. Я звернувся до АЗС мережі — вони запевнили, що сума їм поступила коректна в день заправки на що в мене є чек в додатку. Я звернувся до платіжної ситеми, через яку обслуговується АЗС мережа, вони теж підтвердили одне коректне отримання коштів без будь яких резервів і додатково повідомили що в МОНОБАНКА з 28 жовтня не одноразово звертаються клієнти з аналогічними скаргами. На 13 день я звернувся повторно в підтримку Мононбанку, вони передали моє звернення до технічного відділу. Кожного дня я пишу на підтримку і отримую відповідь: Ваше питання в технвідділі з Вами звяжуться протягом доби. Вже 4 доба відповіді не маю.
В підсумку можу сказати, що такого довгого «сервісу» ще не було.
monobank
Відповідь банку
16 листопада 2021, 20:21
Приносимо вибачення за довгий час розгляду складності
Колеги все перевірили та написали вам в месенджері детальну інформацію
Постараємося якомога швидше все виправити й обов'язково повідомимо вам про це

Коментарі - 1

+
0
aliwka3
aliwka3
16 листопада 2021, 17:41
#
Не понимаю в чем вина банка. Банк не инициирует списания, а только исполняет их, то есть заправка просто берет, и отправляет запрос, а банк исполняет. Банк попросили списать сначала полную сумму, потом частичную, он это и сделал. А решать проблемные вопросы можно только через платежные системы, к чему банк и готовится сейчас. Вы лучше уточните у АЗС почему они сразу списали сумму без скидок)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.33 41.8305
EUR 45.85 46.8494
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.33 41.8305
EUR 45.85 46.8494
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / помилки банку в свою користь