Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Махінації працівників технічного відділу по чарджбек операціях

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ніколи не думав що прийдеться писати коментарі про роботу співробітників АТ «Універсал Банк"(Монобанк), так як вважав даний банк чи не найкращим в Україні і планував повністю перевести всі свої активи до даного банку, але коли зіштовхнувся з процедурою чарджбек, зрозумів що далеко не всі співробітники банку зацікавлені у допомозі клієнту. Мною проводилися операції 11.04.2021 та 26.04.2021 на шахрайському сайті, мене ошукали, але на скільки мені стало відомо, що є можливість повернути втрачені кошти за допомогою проведення чарджбек процедури. Загальні збитки я поніс у розмірі 122600грн. сума не маленька, але втрачати чесно зароблені гроші бажання немає. Я звернувся до банку з проханням про відкриття претензійної роботи, зібрав повний пакет документів, повністю співпрацював із менеджером банку, вона мене запевнила в тому що у Монобанку одні з найкращих фахівців у цьому напрямку, першу відповідь я отримав 15.05.2021 з коментарем що торгова точка надала моєму банкові якісь не зрозумілі документи і претензійна робота буде продовжена ще на якийсь термін, через якийсь час мені повернули спершу 10000 грн., а потім 20000грн. І решту коштів обіцяли повернути 31.07.2021. Але у визначений час я почав отримувати якісь не зрозумілі відповіді від банку, що сьогодні- завтра чекають відповідь від платіжної системи Visa, та певна сума вже погоджена на повернення. Через декілька днів я отримав лист в якому були прикріпленні знову ті ж самі «незрозумілі» документи які перетворились у «зрозумілі», мало того, виявилось що до платіжної системи навіть не дійшов розгляд мого питання по суті, хоча казали що чекають відповіді від неї. Заявили, що я використав свої кошти на незрозумілих інвестиційних платформах, хоча я в цьому навіть не розбираюсь, і оплачував зовсім інші послуги по всіх своїх операціях, а торгова точка була одна і та сама (відповідні доказові скриншоти і документи були надані банку при подані на претензійну роботу). Отже яким чином таке можливо, що банк різко змінив свою початкову позицію і що або хто на це вплинув. Догадки є різні… Також коли я дізнався хто являється банк еквайер даної шахрайської торгової точки я направив до них скаргу про міскодінг, у відповідь отримав офіційний лист в якому було сказано що банк еквайер провів перевірку даної ТТ та запевнив мене що припиняє подальшу співпрацю з нею, і еквайрінгові термінали заблоковані. Отож яким чинимо Монобанк не може провести арбітраж, та повернути кошти мені не зрозуміло. Банк апелює на те що в процентному співвідношенню виграш майже не можливий, та він не хоче втрачати 500 євро, хоча я наполягав на проведені арбітражної роботи керуючись своїм законим правом, як це прописано у МПС Visa. Вів довгі дискусії з працівниками банку по телефону, та електронній переписці, де вони кожен раз видумували різні історії для того щоб відмовити мене від арбітражу. Наводили різні аргументи на які я відповідав згідно правил МПС Visa. До останнього переконували мене відмовитися від претензії та арбітражу та заплатити їм по 19 доларів за кожну транзакцію. Розуміючи що дана справа є 100% виграшною, я підготував додаткові документи для оскарження, озвучив та надіслав свою пропозицію банку про те що готовий взяти на себе всі фінансові ризики на випадок програшу арбітражу, готовий поставити кошти наперед для гарантії того, що банк не понесе ніяких фінансових втрат, але мене чомусь свідомо ігнорують. Висновок напрошується сам про те що незважаючи на те, що банк застрахований на 100% від фінансових ризиків, не бажає працювати на користь клієнта, тому що захищає інтереси шахрайських торгових точок та банки еквайери котрі їх обслуговують, скоріш за все маючи в цьому свій інтерес.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 серпня 2021, 14:49
Нам дуже шкода що у вас склалася така думка.
Всі зусилля наших співробітників спрямовані на допомогу у вирішенні вашого питання.
Ваша заявка зараз в роботі.
Протягом наступного тижня наші колеги зв'яжуться з вами по цій ситуації

Коментарі - 3

+
0
VRG
VRG
6 серпня 2021, 15:12
#
Чергова брехня від вашого банку, сьогодні звязувались зі мною і сказали що без мого відома закрили завку і щей вимагаєте по 19 доларів за кожну транзакцію вам заплатити. Хоча в ідентичній ситуації Приватбанк провів арбітраж і повернув кошти, всі дані були передані менеджеру вашого банку, на що ваші працівники закрили очі.
+
0
Oleg Pirogov
Oleg Pirogov
6 серпня 2021, 15:50
#
Хорошо что банк вообще начал шевелиться. вы по своей воле переводили деньги, а теперь бегаете и что-то требуете.
+
0
VRG
VRG
6 серпня 2021, 19:18
#
А Вы уваемый я так понимаю адепт того что банк вообще ничего делать не должен??? Или я все же имею право согласно правилам МПС на качественное и справедливое обслуживание?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Махінації працівників технічного відділу по чарджбек операціях