Підтримка, включаючи допомогу її представника тут.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Дуже цікава ситуація, коли працівник установи визнає описане у відгуку про банк…
І звісно шляхів зворотнього зв’язку до неї немає, принаймні на поверхні.
Я так розумію, за правильну відповідь ви маєте на увазі два з трьох повідомлень?
«, перепрошуємо за тривале очікування. Вас турбує Монобанк
Детально розібралися в цій ситуації, хотіли б вибачитися за некоректну інформацію яку надали раніше»,"
Хотіли б зазначити, що на разі кнопка вимкнення подвійної конвертації є тільки на гривневих картка, тобто на валютних картках її немає"
Взагалі, у відповіді, непогано було б вказувати відповідь замість неповного посилання на неї. Ви ж не вказали, яким саме каналом було надану вірну відповідь? Треба здогадуватися та перевіряти всі канали спілкування? А під це посилання підійшло три повідомлення, що з них відповідь не дуже зрозуміло. :)
І звісно шляхів зворотнього зв’язку до неї немає, принаймні на поверхні.
Я так розумію, за правильну відповідь ви маєте на увазі два з трьох повідомлень?
«, перепрошуємо за тривале очікування. Вас турбує Монобанк
Детально розібралися в цій ситуації, хотіли б вибачитися за некоректну інформацію яку надали раніше»,"
Хотіли б зазначити, що на разі кнопка вимкнення подвійної конвертації є тільки на гривневих картка, тобто на валютних картках її немає"
Взагалі, у відповіді, непогано було б вказувати відповідь замість неповного посилання на неї. Ви ж не вказали, яким саме каналом було надану вірну відповідь? Треба здогадуватися та перевіряти всі канали спілкування? А під це посилання підійшло три повідомлення, що з них відповідь не дуже зрозуміло. :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 45.2 | 45.9495 |
Всі курси банку |
Зараз майже всі співробітники можуть тільки поспілкуватися, не маючи уяви про предмет спілкування. Звісно про допомогу мова не йде.)))
Після мого відгуку про функціонал картки, відписався тутошній представник банку за подробицями. Написав що вони перечитають диалог.
На цьому все й завершилося. Три тижні ані повідомлення, чи змогли перечитати, чи буде якесь вирішення, чи навіть і не чекати чогось.
Всі діалоги перевірили та провели роботу зі співробітниками
08.12 о 20:25 вам надали правильну відповідь по ситуації, що виникла