Монобанк и КО (кидалово с кешбеком) (Вопрос решен, 12.12.2020)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Кстати по среди месяца была поездка uber — без всяких возвратных транзакций.
Под конец месяца нельзя без лажы?
Предоставляйте информацию о реальных сроках, когда действует акции, кешбеки и программа лояльности, и т.п.
Сабж лажа.
Напрягайте партнеров за обман, и не кидайте своих клиентов.
Под конец месяца нельзя без лажы?
Предоставляйте информацию о реальных сроках, когда действует акции, кешбеки и программа лояльности, и т.п.
Сабж лажа.
Напрягайте партнеров за обман, и не кидайте своих клиентов.
Хах, я уже наверно больше года пишу, как ''монобанка'' жухает с кэшбеком.
А ''Конкорд'' наоборот честен.
И без *** ''хайпа'' для малолеток.
А ''Конкорд'' наоборот честен.
И без *** ''хайпа'' для малолеток.
Сабж решен через поддержку в вайбере
>>> Здравствуйте, Володимир. Меня зовут Дарья, служба поддержки monobank💪
Пишу вам по поводу начисления кешбэка. Кешбэк был успешно начислен. Спасибо за ваш выбор. Хорошего дня!
>>> Здравствуйте, Володимир. Меня зовут Дарья, служба поддержки monobank💪
Пишу вам по поводу начисления кешбэка. Кешбэк был успешно начислен. Спасибо за ваш выбор. Хорошего дня!
- +
- +21
- iromanyshyn
- 13 грудня 2020, 11:14
- #
У мене виникли сумніви у адекватності автора відгуку. В даному випадку ми бачимо, що були здійснені дві оплати на користь Uber. Потім Uber ініціює повернення і списує всю суму одним платежем. Банк тут не винен ніяк, це особливості роботи Uber і схожа ситуація може виникнути і виникає з іншими банками. З чого роблю висновок, що банк пішов назустріч клієнту з неадекватними звинуваченнями просто тому, що не хочуть затягувати «розбір польотів» і мають змогу просто нарахувати суму кешбека.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41 | 41.4903 |
EUR | 45.2 | 45.9495 |
Всі курси банку |
Сначала дали кешбек, и через пару дней хитрым образом его забрали:
https://drive.google.com/file/d/1TlZX-01ypxzEEGJ_qGnEGKQUo-8_jXWS/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/18T4p68S77RrlX97upddKluHAynqSp4XQ/view?usp=sharing
П.с. уже не первый раз замечаю, что у монобанка партнеры какие-то паленые, это ставит под сомнение адекватность руководства проекта.
Действительно, в данном случае не вернуть вам кешбэк было бы несправедливо
Надеемся, что в будущем подобные ситуации повторяться не будут