Відсутність обслуговування депозиту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Всі курси банку | ||
21.05.2020 йду до каси банку, кажу що хочу забрати депозит від моно, який попередньо замовив у вашому відділенні, і показую пароль, на що отримую відповідь «таких грошей немає в касі, їх потрібно попередньо замовляти...».
Дякую банку, що піклуєтесь про клієнтів і змушуєте бігати по всьому місту зі спробами забрати депозит
Вже передали інформацію відповідальним співробітникам, щоб доопрацювали момент з видачею депозиту саме в касах банку, який ви обрали. Обов'язково найближчим часом виправимо ситуацію.
Дійсно, у нас відсутнє інформування про закінчення депозиту, але навіть якщо депозит було автоматично продовжено, то ще протягом 2 днів його можна зняти.
Для допомоги у знятті депозиту, написали у вам в особистому повідомленні.