Повернення квитків кінотеатр Multiplex
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.17 | 41.6563 |
EUR | 47.5 | 48.2509 |
Всі курси банку |
За рік в 2 стикаюсь з проблемами купівля квитків проходе у Multiplex без проблем а повернення це лотерея. Торгова точка (як підприємтво називає служба підтримки монобанку) повертає дуже швидко. Учора замовив повернення квитків прийшли від 5-10 хвилин. Придбав нові кивтки все нормально, але вранці чекав гарний сюрприз мене. На рахунку не вистачало 95 грн (як раз вартість повернення). І що саме цікаво в історії трнасакцій операції немає на цю суму. Остання 12:02 в магазині сплата карткою. І залишок після виконання в додатку 1026,11грн а по факту на рахунку я маю 10169,11грн. Куди пропала ця сума не зрозуміло. Служба підтримки у вайбері просто жах оператор Владислав, мало того що на мої повідомлення українською відповідав настирно російською мовою я мовчу. Хотів би поскаржитись на нього! Починає мені казати, що це пов'язано з операцією повернення квитків торгова точка їх спочатку повернула, а незабаром надала запит на повторне списання цих коштів. Близько 9:00 повернули а списали видать вночі от вам і не забаром. А чому не відобразилось в історії?
Воно відобразилось надав фото яке не відкривається. А в мене в додатку немає просто мінум на рахунку, гроші просто пропали. На моє питання чого без мого відома знімають хтось чи щось гроші відповів торгова точка має на це право! гарна відповідь. В нас проблем з повернення квитків з цього сервісу немає. Може проблема є у вас! гарна відповідь підтримки банку вам так не здається. Вже не в перше звертаюсь в тех підтримку і відповіді ніби там бот сидить відповіді не інформативні і не несуть ніякої цінності. Звернувся у мультиплекс на шо отримав відповідь аналогічну як і у минулому році (коли була перша така проблема) що це помилка банку звертайтесь до них. Ми повторно кошти не списуємо, до нас постійно такі скарги приходять з цим банком на повернення. Не раджу цей банк. Підтримка погана, за гроші на рахунку боязно. Звісно що є скріншоти переписки та трансакцій. Вперше така як відбулось подумав ну буває раз і т.д., але це вже система. Буду закривати картку та переходити до іншого банку. Дякую що зіпсували мені цілу неділю.
Ми завжди намагаємося надати тільки якісний сервіс. Написали вам в особисті повідомлення, щоб все детально перевірити.