Переказ по SEPA (питання вирішено 20.01.2020)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Виникла неприємна ситуацiя з переказом з Європи. Банк-вiдправник пiдтвердив транзакцiю, а монобанк вiдмiнив. I прислав тiльки пуш-повiдомлення з вiдмовою. Годинне переписування з НЕКОМПЕТЕНТНОЮ службою пiдтримки нi до чого привели. За цей час я почув ТРИ рiзнi причини вiдмови: «неправильнi реквiзити», «переказ не SEPA, a SWIFT» i найсмiшнiше «Ви надали старі реквізити»(вiдкриття єврової картки, отримання реквiзитiв монобанка i сама транзакцiя вiдбувались протягом 1години). Так ще цей НЕКОМПЕТЕНТНИЙ працiвник попросив повторити спробу, хоча грошi в банк-вiдправник не вернулись. P.S. грошi вернуться через «декiлька» тижнiв. Наступного дня монобанк написав, що «виправили помилку, яка сталася у вас раніше при зарахуванні коштів». Дякую, але менi бiльше не треба. Закриття рахунку через 45днiв. Надiюсь це буде закриття рахунку(як я написав в повiдомленнi), а не закриття картки. «Це ганьба, панове»!
Відповідь банку
16 січня 2020, 13:34
Нам дуже шкода що ви зіткнулися з даною ситуацією, написали вам в особисті повідомлення для більш детальної перевірки ситуації.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар