Безпідставне зняття коштів з картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Всіх вітаю. Зіткнувся з нестандартною ситуацію. В Хургаді придбав товар в магазині через термінал по картці Монобанка на суму 226,46 грн. Магазин в оффлайні цю суму мені зняв з картки. Валюта платежу — $. По приїзду в Україну з моєї картки повторно знімається ця ж сума 226,84грн, але вже в валюті Єгипетський фунт. Різниця в операції в гривні 0,38грн. Банк каже, зачекайте 11 днів, якщо все нормально, торгова точка підтвердить, то сума повернеться на картку. Як взагалі таке можливо? А якщо це сума 30тис грн? А якщо я на них розраховую? Тобто люба торгова точка може так зробити, і ніхто не застрахований від подвійного зняття? Тобто я залежу від рішення якогось магазину чорт знає де? Банк бачить, що це подвійне зняття, і каже мені зачекати 11 днів? Це жесть.
Відповідь банку
monobankua
2 листопада 2019, 18:24
Нам правда шкода, що трапилася подібна ситуація. Написали вам в особисті повідомлення, зараз все перевіримо.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в monobank
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Всі курси банку | ||