Мінфін - Курси валют України

Встановити

Перші враження від Банку чудові, однак Банк дуже розчарував в ситуації з chargeback по банкрутству Aigle Azur.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
tiren994 24 жовтня 2019, 14:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 63/28
Користуюсь банком більше року, враження були лише позитивні. Швидкість, зручність, ефективність, новаторський підхід. Усі банківські умови зрозумілі та прості, не має підводних каменів (на відміну від того ж Привату).

Тому в ситуації, коли авіакомпанія Aigle Azur оголосила про банкрутство, я навіть не сумнівався, що хто хто, а Монобанк точно швидко та ефективно вирішить цю неприємність через процедуру chargeback.

В перші ж дні я звернувся на пряму до продавця квитків, та отримав відмову.
Ця відмова і була підставою для заявлення процедури chargeback.

Погані думки почали закрадатись вже на початковому етапі: працівниця служби підтримки у Телеграм не могла зрозуміти мету мого звернення. Чіткої інструкції я не отримав. Про те, що мені потрібно надати банку докази — працівниця не знала, поки я їй сам не повідомив про це. Однак, в результаті, мені було повідомлено, що «заявку прийнято, через місяць ми вам повідомимо результат».

Пройшло півтори місяця, жодної інформації від Монобанку я не отримав.

Знову звертаюсь до служби підтримки, і відповідь: «вопрос в разработке, с вами свяжутся». Уточнюю запитання, а чому він ще досі в розробці, якщо мені обіцяли через 30 днів повідомити інформацію.

Отримую відповідь, що Монобанк ще навіть не подав заявку, а лише готує документи. Говорять: відповідь буде через 50 днів після того, як ми подамо заявку.
Запитую: як мені знати, коли ці 50 днів почнуться? Ви мені повідомите, що заявку подано?

Відповідь банку: Звичайно, вас повідомлять, коли буде подано заявку.

Проходить ще тиждень:
Пишу в Телеграм, щоб дізнатись, чи подано заявку.

Відповідь: Так, вітаю вас, ваша заявка вже подана, чекаємо відповідь від системи.

Запитую у підтримки: Так ви ж обіцяли повідомити, коли подасте. Жодних повідомлень я не отримував. Коли було подано заявку?

Менеджер зависла, сказала що їй потрібно декілька годин, щоб це прояснити. Через декілька годин я отримую відповідь:
Ой, ваша заявка ще не подана. Як тільки буде подана, ми вам повідомимо.

Пройшов ще тиждень, і як ви розумієте, нічого не змінилось.

В результаті цього виникає питання: Ви клієнтів за людей взагалі не вважаєте? Служба підтримки жахлива. Починаючи з того, що пишуть максимально неграмотно (списую на їх завантаженість, але все ж...) закінчуючи тим, що відповідають непрофесійно.

Чому клієнти інших банків, навіть таких неповоротких динозаврів, як Ощад, вже отримали свої кошти, а Монобанк два місяці не може навіть просто подати заявку на Чарджбек!!??
Два місяці абсолютного ігнорування інтересів клієнта. Для мене це велике розчарування в Моно.

Після такого відношення від служби підтримки та банку в цілому — бажання надалі користуватись продуктами Моно мінімальне.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 жовтня 2019, 19:55
Дозвольте нам, будь ласка, все детально перевірити. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити всі деталі щодо претензійної роботи.

Коментарі - 3

+
0
Nekrizl
Nekrizl
12 листопада 2019, 13:46
#
Вітаю. Така сама ситуація з Моно та Aigle Azur. Дуже неприємно здивований. Служба підтримки не надає жодної інформації по строкам подачі заявки та причини чому заявку не було подано, крім «скоро подамо» та «ми збираємо документи» Хоча документи вже майже як два місяці були надані.

У вас є рух по цій справі? 

+
0
deeps
deeps
25 листопада 2019, 11:59
#
На сегодняшний день деньги до сих пор не вернули. На все вопросы - стандартная отписка « Ждите »
+
0
tiren994
tiren994
20 грудня 2019, 15:20
#
Проблема вирішена успішно. Монобанк оперативно відреагував на звернення і наступного ж дня були здійсненіактивні дії з боку банку. У грудні 2019 диспут був виграний, а кошти зараховані на карту. 
Дякую, Монобанк!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Перші враження від Банку чудові, однак Банк дуже розчарував в ситуації з chargeback по банкрутству Aigle Azur.