Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кешбеку на всіх не вистачить ☹️

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Виталий Вдовенко 14 травня 2019, 9:35
Доброго дня. Виникло питання із зарахування кешбеку за реферальним посиланням. Вже двое моїх друзів, встановили додаток і користуються картками, за моїм посиланням. Перший раз, служба підтримки вирішила це питання за рахунок банку і кошти надійшли в виді компенсації, вдруге було відмовлено але ні перший ні другий раз не було пояснено причини не зарахування кешбеку. Умови всі виконані. Можна було принаймні вказати на помилку з моеї сторони, якщо така була допущена, щоб уникнути їх в подальшому
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 травня 2019, 10:24
Перевірив інформацію по вашій реферального програмі. На жаль були не виконані рекомендації по інструкції, тому кешбек ні нарахований. Скористайтеся нашою рекомендацією. щоб все нараховувалося автоматично.
Будь ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями для наступних запрошень, нагадаємо про них: — це повинна бути перша реєстрація запрошеного Клієнта в монобанк — Клієнт перейшов за вашим реферальним посиланням і встановив додаток — документи запрошеного успішно пройшли перевірку а карта була відсканована в додатку Если обращается ПРИГЛАШЕННЫЙ: Шкода, але швидше за все в процесі установки ви не виконали потрібну послідовність дій і ми не змогли зафіксувати реферальную пару. Будь ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями, щоб такі запрошення пройшли успішно: — це повинна бути перша реєстрація запрошеного Клієнта в монобанк — Клієнт перейшов за вашим реферальним посиланням і встановив додаток — документи запрошеного успішно пройшли перевірку а карта була відсканована в додатку

Коментарі - 1

+
0
Виталий Вдовенко
Виталий Вдовенко
14 травня 2019, 10:53
#
З Вашої відповіді все рівно не зрозуміло у чому була моя помилка, я хотів почути якесь роз'яснення, а відповідь на зразок «Ви не виконали всі умови» більше схожа на відмовку. Питання було в розясненні щоб більше не виникало таких ситуацій. Дякую за відповідь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Кешбеку на всіх не вистачить ☹️