Зняття коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
З рахунку були зняті кошти в розмірі 1732 грн, причому дану транзакцію я не здійснював, при зверненні в службу підтримки, порадили оскаржити дану транзакцію в платіжній системі оскільки оплата відбувалася без 3d secure, і в цьому випадку велика ймовірність, що справа виграшна і кошти будуть повернені, в разі якщо справа програшна з мого рахунку додатково стягується комісія 19$ і кошти не повертаються.
Я дав згоду на оскарження оскільки інших варіантів служба підтримки мені просто не залишила, по завершенню 11 днів, це період за який гроші автоматично могли б бути повернені на мій рахунок, я ще раз звернувся в чат служби підтримки за детальною інформацією, де мені повідомили, що я маю очікувати і що заявка розглядається.
Списання коштів відбулося 22.01, в службі підтримки мені повідомили, що першу відповідь по оскарженню вони отримають 19.03 від компанії якої впринципі не існує(в історії платежів списання зафіксоване і я самостійно пробував знайти контакти компанії).
Термін пільгового періоду закінчуться, і служба підтримки присилає мені ввічливі нагадування, що я маю сплатити обовязковий внесок, за кошти якими я не користувався!