Пропали деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +12
- sergunya73
- 14 жовтня 2018, 16:57
- #
Бу-га-га. Не хотели вас расстраивать. Действительно, кидок на 30 штук — разве это повод для расстройства? 8)
- +
- 0
- Михайло Михайлюк
- 14 жовтня 2018, 19:24
- #
У меня была практика с приватом, карту заблокировали, я предоставил доказальства выполнения своего обязательства и карту розблочили. Но деньги у меня никто не забирал! Это нонсес! Монобанк отнял у меня мои средства ссылаясь на какойто свифт перевод! Я тут при чем, к вашему переводу?
Значить Михайлу Михайлюку заблокировали карту с суммой 30000, также нужно полагать и Анатолию Михайлюку заблокировали карты с аналогичной суммой. Во два брата акробата дают, один одному не доверяют, каждый свою долю за ценность сразу на свою карту затребовал, а ценность наверное частями высылали. Но не сплять в службе безопасности а только дремлют.
- +
- 0
- Михайло Михайлюк
- 18 жовтня 2018, 11:37
- #
?
- +
- 0
- Михайло Михайлюк
- 18 жовтня 2018, 11:37
- #
Полагаю вам нечем занятся
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк вимушений був зупинити переказ на Вашу картку на суму 30 000.00 UAH, ініційований паном Красільніковим Ю.В.
Причина зупинення — звернення зарубіжного банку-кореспонденту до нашого Банку з повідомленням про підозру у вчиненні шахрайської операції за платіжною карткою пана Красільнікова Ю.В. (несанкціоноване здійснення swift-переказу).
Протягом трьох операційних днів ми повідомимо Вас щодо остаточно прийнятого рішення та подальшої долі переказу.
З повагою та надією на розуміння,
Monobank."
Спрашывается? При чем тут я? Почему у меня забрали мои деньги? Я свои обязательства выполнил в полном обьеме!
Решайте сами иметь ли дело с этим «банком» который забирает деньги у своих клиентов