Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Avocados
Avocados
30 жовтня 2019, 16:08
Здравствуйте, подскажите, на валютную карту деньги (на территории Украины) возможно положить только в отделении конкретного или любого банка? Или можно и через терминал?
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 18:48
Здравствуйте! Пополнить валютную карту можно с другой вашей карты Моно (переводом внутри приложения), наличными в кассе в отделениях Универсал Банка и ТАСКОМБАНКА, или swift-переводом.
majkl
majkl
30 жовтня 2019, 14:16
monobank гаряча лінія? Зовсім НЕ гаряча.
Yana23
Yana23
30 жовтня 2019, 11:09
У меня вторая регистрация, данные обрабатываются уже 3 дня. Сколько ещё ждать?
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 16:04
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
majkl
majkl
29 жовтня 2019, 21:10
Запитання стосується користування кредитною карткою. До керівництва Монобанку.
В якому випадку можуть знаходитись особисті кошти на кредитній картці?
Уточнення: 1/ коли по кредитній картці відсутнє використання кредитних коштів, коли кредитний ліміт
затверджено а використання кредитних коштів дорівнює = 0.
2/ коли в пільговому періоді погашено використання кредитних коштів + кошти які
перевищують заборгованість за минулий період, можна вважати власними коштами.
Прошу відповісти.
monobank
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 15:02
Особисті кошти — це плюсовий баланс по вашій картці. Для прикладу:
1. Кредитний ліміт 1 000 грн, баланс картки — 5 000 грн (4 000 грн — особисті кошти, 1 000 грн — кредитні кошти);
2. Кредитний ліміт 1 000 грн, баланс картки — 500 грн (500 грн — залишок доступних кредитних коштів, 500 грн — використаний ліміт).
3. Кредитний ліміт 0 грн, баланс 1 000 грн — це особисті кошти.
Luna78
Luna78
29 жовтня 2019, 13:44
Здравствуйте, у меня такой вопрос почему на мою карту монобанка не могут перевести средства с приват24 (карты приватбанка) переводят через пункт -перевести на карту другого (любого)банка и постоянно выдает ошибки… как будто операции в данном направлении вообще невозможны… карты приват нет-сама проверить не могу…
monobank
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 17:36
Добрый день. Проблем возникнуть не должно. Необходимо, чтобы отправитель средств обратился в свой банк и уточнил информацию, почему появляется ошибка при попытке перевода средств. Также, всегда можно провести платеж по полным реквизитам карты. Реквизиты вашей карты отображаются в приложении: вкладка Пополнить свою карту — По реквизитам в Украине.
Nadya26
Nadya26
29 жовтня 2019, 9:55
Львів
Я ще не забирала картку монобанку, як можна від неї відмовитися?
monobank
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 11:52
В такому випадку карту можна просто не забирати. Також, написали вам в особисті повідомлення, щоб детально все уточнити.
dasha06
dasha06
28 жовтня 2019, 21:11
Можно ли отказаться от карты(удалить свои данные с привязонного номера телефона), если я ее не забирала?
monobank
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 11:49
Правда жаль, если вы приняли решение не забирать вашу карту. Написали вам в личные сообщения, чтобы детально всё проверить.
Bunovskyi
Bunovskyi
28 жовтня 2019, 19:37
Заказав карту але біля мене і близько немає пунктів видачі вашого банку, найблищий пункт видачі знаходиться дуже далеко і до цього місця не ходять автобуси. Чи можна по їншому забрати карту? Чи можна щоб карту забрала інша людина?
monobank
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 20:07
Перше отримання карти має бути з рук наших співробітників, також вам необхідно підписати відповідний документ про надання банківських послуг. З повним переліком точок видачі ви можете ознайомитися за посиланням: https://www.monobank.ua/contacts
Yana23
Yana23
28 жовтня 2019, 18:18
Если мне был начислен кредитный лимит, но в получении карты отказали, то этот лимит анулируется?
monobank
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 20:05
Кредитный лимит окончательно рассчитывается после получения и активации карты в приложении, по нашей скоринговой модели, которая учитывает множество параметров по клиенту и затем формирует его профиль.
Olegduch
Olegduch
28 жовтня 2019, 11:57
Передумав забирати карту
Як відмовитись і видалити дані?
monobank
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 12:55
Нам буде дуже шкода, якщо ви вирішите не забирати вашу картку. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити детально всю інформацію.
tatiana033
tatiana033
28 жовтня 2019, 9:11
Четвертые сутки в приложении — обрабатываются данные. Что-то не так или это нормальная продолжительность обработки?
monobank
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 12:52
Возможно у вас вторая регистрация в приложении, поэтому данные в обработке. Написали вам в личные сообщения, чтобы детально проверить регистрацию.
UserABUSER
UserABUSER
26 жовтня 2019, 12:25
Можно ли отказаться от карты(удалить свои данные с привязонного номера телефона), если я ее не забирала?
monobank
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 19:21
Да, такая возможность есть. Очень жаль, что вы приняли такое решение. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Anastasiazaxar
Anastasiazaxar
26 жовтня 2019, 9:48
Потеряла карту и забыла пинкод. Что делать?
monobank
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 11:56
Достаточно карту перевыпустить. Для перевыпуска карты достаточно обратиться в любую точку выдачи с документом подтверждающим личность. Адреса и график работы точек выдачи вы можете просмотреть на нашем сайте: monobank.ua/contacts Для детальной проверки ситуации, напишите, пожалуйста, к нам в чат или позвоните, пожалуйста, по номеру 0 800 205 205. Также. написали вам в личном сообщении.
ANBE97
ANBE97
24 жовтня 2019, 18:29
Как получить доступ к личному кабинету, если сменился номер телефона?
monobank
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 19:46
В таком случае, вам необходимо позвонить по номеру 0800205205, для уточнения информации по поводу смены финансового номера телефона.
Iren78
Iren78
24 жовтня 2019, 10:12
Ирина, ХАРЬКОВ
Как Отказаться от карты, мне она не пригодилась и не нужна, как ее вернуть банку????
monobank
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 16:47
Нам правда жаль, что вы приняли такое решение. Для уточнения деталей, написали вам в личные сообщения.
Godissolove
Godissolove
23 жовтня 2019, 13:24
Можна змінити адресу отримання картки? Як це зробити?
monobank
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 14:14
Картку можна отримати в будь-якій точці видачі, навіть якщо ви обрали якусь певну у мобільному додатку.
Якщо ви замовили доставку картки співробітником, то змінити адресу можна звернувшись до нас або в чаті, або за номером 0 800 205 205. Також можна написати нам в особистому повідомленні ваш номер телефону та адресу, на яку бажаєте змінити доставку.
12345FORMAT
12345FORMAT
23 жовтня 2019, 8:52
Передумала забирать карту. Как удалить данные с базы Монобанка?
monobank
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 14:13
Очень жаль, что вы решили отказаться от получения карты. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
Login54199
Login54199
22 жовтня 2019, 23:08
Andrew
Передумал забирать карту. Как удалить данные с базы банка Монобанк?
monobank
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 14:12
Очень жаль, что вы решили отказаться от получения карты. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении.
irakorona
irakorona
22 жовтня 2019, 20:32
Видалила достаток тепер не можу зайти знову в додатку на свою карточку, вибиває створити нову
monobank
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 14:12
Якщо виникає така ситуація, то це означає, що вводите номер телефону, який не є вашим фінансовим номером. Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні.
Avocados
Avocados
22 жовтня 2019, 15:06
Добрый день, подскажите, если на меня уже зарегистрирована и активна именная гривневая карта, могу ли я активировать на этот же номер ещё одну гривневую карту, но обычную ( не именную )?
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 17:38
Добрый день!
На текущий момент, такая возможность отсутствует.
Однако, работаем над реализацией второй карты.
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank