Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
KGI1949
KGI1949
8 жовтня 2020, 13:54
Херсон
функция надіслати не активна и это не только у меня, спросила у «счастливых» обладателей вашей карты у них тоже не работает и получила ответ от ваших которые на связи «в ближайшее время. Сейчас могу вам предложить что бы я отправил вам вручную выписку. Такой ответ, это не уважение к своим клиентам
monobank
Відповідь банку
8 жовтня 2020, 16:35
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Действительно, сейчас есть трудность с отправкой выписок.
Коллеги работают над устранением трудности и в ближайшем обновлении исправим.
IgorTemnyi
IgorTemnyi
6 жовтня 2020, 19:59
Ігор Темний
Дуже багато разів я запитував в вайбері, по телефону, ставив запитання на @, чи якщо я внесу, тобто поповню, на карту певну суму (не вилику десь 5-6 000) та якусь частину я буду витрачати (продукти, будівельні товари та інше) а якусь покладу на депозит, тобто відкрию депозит з правом поповнення а коли термін спливе то продовжу, чи можуть мені заблокувати кошти та вимагати їх підтвердити, зараз нема офіційної роботи, ось дословна відповідь «Добрий вечір. На жаль сказати чи буде заблокована та чи інша сума на мапі можливості немає. Перевіряється абсолютно кожне зарахування на карту. » ось ваша дословна відповідь «Дополнительных документов не нужно будет, при внесении средств на депозит», зауважу щоб покласти на депозит їх треба покласти на карту. Запити я створював після прочитання відгуків на Мінфін, після отримання відгуків на своє запитання я майже відмовився від монобанк, в листопаді закрию розстрочку та і все, але мене повністью влаштовує монобанк та нехотів би цього робити але ваша підтримка якби підштовхує до цього. Так яку з двох відповідій (підтримки чи на сайті мінфін) можна вважати такою що відповідає дійсності.
monobank
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 17:44
Фактично Банк перевіряє абсолютно всі платежі, які зараховуються на рахунки нашим Клієнтам.

Згідно з чинним законодавством України (в тому числі ст. 7 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), банк зобов'язаний проводити перевірку транзакцій клієнта. Відповідно до п. 4.3.13.1. УиП і правил Банк здійснює документальну перевірку джерел походження коштів

Покласти кошти на депозит можна минаючи карту, через код в касі Универсалбанку або А-банку.
13666R
13666R
6 жовтня 2020, 10:07
Добрый день! Подавала заявку на открытие карты, можно ли отказаться от нее и удалить все личные данные?
monobank
Відповідь банку
6 жовтня 2020, 19:47
Добрый день.
Жаль, что передумали. Написали вам в личные сообщения
nzakl
nzakl
5 жовтня 2020, 15:30
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чому не повертається кешбек з вибраних категорій продукти, ресторани та кафе, оплата була здійснена в АТБ та в їдальні-кафе
monobank
Відповідь банку
5 жовтня 2020, 16:44
Доброго дня
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Sergey123451
Sergey123451
4 жовтня 2020, 2:28
Сергей, Днепр
Немогу войти в приложение.Когда захожу ввожу номер карты и cvv 2 потом пишет введите новый пароль ввожу после пишет неправильный номер карти или cvv 2 хотя всьо правильно вводил много раз но всеровно пишет неправильно ???? Как войти в приложение ??
monobank
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 13:10
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
lizzzkot
lizzzkot
4 жовтня 2020, 1:08
Здравствуйте, я делал карточку давно, пользовался другим банком все это время, а сейчас решил обратно перейти, но номер телефона уже другой, да и ничего связаного с картой не помню… что делать
monobank
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 13:10
Здравствуйте.
Можно позвонить к нам по номеру 0 800 205 205 и, если не помните старый номер телефона, сообщить ваш инн.
Сможем помочь вам с изменением финансового номера телефона.
spellit
spellit
2 жовтня 2020, 21:54
Серегй, Запорожье
Мой ребенок, не достигший 18тилетия, открыл карточку в Монобанке без моего согласия. Так как до 18 лет я, как родитель, отвечаю за ребенка полностью, имею ли я ограничить траты ребенка, либо, при наличие кредита на кредитной карте и погасив кредит, могу ли я закрыть данную карту?
monobank
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 13:08
В Монобанке можно оформить карту без кредитного лимита (т.е. дебетную), при достижении 16 лет, а получить кредитный лимит на карту можно только при достижении 18 лет.
https://www.monobank.com.ua/umovy

Согласно Гражданского кодекса Украины, п. 4, статья 32 — Неполная гражданская дееспособность физического лица в возрасте от четырнадцати до восемнадцати лет предполагает самостоятельно заключать договор банковского вклада (счета) и распоряжаться вкладом, внесенным им на свое имя (денежными средствами на счете).
Sveta12041990
Sveta12041990
2 жовтня 2020, 21:21
Зарегистрировалась в приложении но передумала брать карту. Как отказаться от услуг
monobank
Відповідь банку
4 жовтня 2020, 13:05
Очень жаль, что передумали. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
lashantanya
lashantanya
2 жовтня 2020, 14:16
Зарегистрировался в приложении, но передумал брать карту и пользоваться услугами монобанка. Ка удалиться?
monobank
Відповідь банку
2 жовтня 2020, 18:54
Очень жаль, что передумали. Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
forsdragon
forsdragon
30 вересня 2020, 22:18
Немогу войти в приложение.Когда захожу ввожу номер карты и cvv 2 потом пишет введите новый пароль ввожу после пишет неправильный номер карти или cvv 2 хотя всьо правильно вводил много раз но всеровно пишет неправильно ???? Как войти в приложение ??
monobank
Відповідь банку
1 жовтня 2020, 13:10
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Gerashenko93
Gerashenko93
30 вересня 2020, 21:25
Добрый день, подала данные для оформления карты, но хочу отменить, как это сделать?
monobank
Відповідь банку
1 жовтня 2020, 13:05
Добрый день
Очень жаль, что приняли такое решение
Написали вам в личном сообщении
miki1987
miki1987
29 вересня 2020, 9:03
как войти если утерян номер телефона
monobank
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:50
Номер телефона можно сменить
Позвоните к нам на 0800 205 205
83912628
83912628
29 вересня 2020, 0:15
Не можу війти в додаток, в чому причина?
monobank
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:48
Написали вам в особистому повідомленні
Joker1979
Joker1979
28 вересня 2020, 14:40
Сергей, Харьков
Утерял паспорт, права, код и карту монобанка.через гарячую линию заблокировал карту. как теперь получить взамен утерянной новую. ксерокопии всех документов есть, есть оригинал военного билета.этого хватит?
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2020, 17:31
Перевыпустить карту можно с оригиналом документа или документом с Дія.
Паспорт, права, загранпаспорт
32453657
Дмитрий Ивашень
27 вересня 2020, 17:06
Дмитрий
Син не може зайти в додаток, пише: от халепа, щось пішло не так…
monobank
Відповідь банку
27 вересня 2020, 19:20
Для перевірки інформації, написали вам у особистому повідомленні
nzakl
nzakl
26 вересня 2020, 16:03
Доброго дня, підкажуть будь ласка, причиною, чому я не можу отримати карту вашого банку, є те, що що мені не можна встановити кредитний ліміт, бо мені менше 18 років, хоча ні про який кредит, заповнюючи заявку, я не вказувала
monobank
Відповідь банку
26 вересня 2020, 19:00
Доброго вечора
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Ultr1m
Ultr1m
26 вересня 2020, 10:58
Я могу получить карту если я её перевыпустил без паспорта?
monobank
Відповідь банку
26 вересня 2020, 13:09
Для перевыпуска карты, достаточно обратиться с документом, который подтверждает вашу личность, либо с помощью приложения Дія (водительское удостоверение, загранпаспорт, паспорт Украины)
tankovskii96
tankovskii96
25 вересня 2020, 22:26
Не заходит в приложения монобанк после обновления
monobank
Відповідь банку
26 вересня 2020, 13:06
Для проверки информации, написали вам в личном сообщении
Nebo14
Nebo14
24 вересня 2020, 20:56
Добрый день! Телефон с которого заходила на страницу банка утерян, восстановить невозможно. Как теперь зайти на нее?
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2020, 21:39
Позвоните к нам на 0800 205 205
Oliy24354
Oliy24354
24 вересня 2020, 16:40
Здравствуйте, оформила заявку на получение карты, но хотела бы всё отменить.
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2020, 21:40
Жаль, что вы передумали, написали вам в личные сообщения

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.33 44.0296
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.7 42.1852
EUR 43.33 44.0296
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank