×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ці звернення пов'язані з тим, що не маю можливості користуватись застосунком monobank зі смартфона. На неодноразові мої звернення посадовці банку реагують так: «ваші кошти у вас на рахунку. Ви можете увійти в застосунок зі смартфону та користуватися ними.».
Я неодноразово пояснював, що отримати у тимчасове користування смартфон від третіх осіб чи купити новий смартфон чи користуватись власним смартфоном на даний час НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ.
У мене виникла необхідність доступу до власних коштів у іноземній валюті, а через відсутність смартфону із застосунком monobank не можу їх фізично отримати через касу банку-партнера.
15.12.2002 оператор від monobank на ім'я Олександр у Телеграм каналі monobank запропонував провести безготівкову конвертацію з рахунку в іноземній валюті на гривневу картку будь-якого іншого українського банку в гривнях але я НЕ ПОГОДИВСЯ.
27.12.2022 оператору від monobank на ім'я Олеся у Телеграм каналі monobank я повідомив, що хочу провести таку конвертацію.
28.12.2022 я надав реквізити гривневої картки одного з українських банків.
30.12.2022 мені повідомили через Телеграм канал monobank, що на всі кошти з рахунку у іноземній валюті банк monobank провів безготівкову конвертацію у гривні, хоча я дозволу на всю суму коштів у іноземній валюті згоди не давав, мені терміново потрібна була конвертація лише частини цієї суми.
Банк monobank (через дії його представників) порушив мої майнові права і позбавив коштів у іноземній валюті повністю, згоди що я НЕ ДАВАВ і не був ПОІНФОРМОВАНИЙ в повному обсязі його представниками перед безготівковою конвертацію.
Дуже шкодую, що зберігати