Мінфін - Курси валют України

Встановити

monobank гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ssanivna16
Ssanivna16
9 березня 2022, 19:53
Як мені змінити номер телефону, якщо зареєстрований номер було втрачено?
monobank
Відповідь банку
10 березня 2022, 10:01
Для зміни номеру телефону достатньо зателефонувати до нас за номером 0 800 205 205
EvgenVarchenko
EvgenVarchenko
8 березня 2022, 0:56
Евгений
Добрый вечер. Я закрыл карту е-пiдтримка. Сейчас оформил через Дiю помощь 6500, на эту карту. Как получить к ней доступ? В приложение Монобанк зайти не могу, требуется заново регистрация.
monobank
Відповідь банку
8 березня 2022, 17:47
Здравствуйте
Написали вам в личном сообщении
pavlovaira1980
Ирина Павлова
7 березня 2022, 16:52
Ирина, Киев
Война, у меня депозит без разрывания но сейчас форс мажор, не работы ни денег, двое детей, дайте возможность разорвать депозит пожайлуста, муж в Киеве остался, я с детьми выехала, нужны деньги тем более не кредит а мои, сейчас же военное положение, войдите в положение
monobank
Відповідь банку
7 березня 2022, 20:28
В стране война, мы все понимаем.
На текущий момент расторжение депозитов происходит только согласно договору по сроку.
Мы ориентируемся на рекомендации НБУ. Если будут какие-то изменения — мы обязательно уведомим всех клиентов
dnn1978
dnn1978
3 березня 2022, 16:17
Почему в других банках можно перевести на основную карту или расчитаться 1000 с є- підтримка. А в монобанк нельзя? Когда можно будет это и в вашем сервисе сделать?
monobank
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:20
Теперь вы можете пользоваться картой єПідтримка, как обычной дебетной и делать покупки где угодно. Государство отключило все ограничения по использованию денежных средств на этой карте.

Пополнять карту єПідтримка всё еще нельзя.

Вы можете перевести остаток денег со своей карты єПідтримка в фонды «Повернись живим» или Единый счет НБУ на помощь украинской армии.
1drey
1drey
3 березня 2022, 11:40
Андрій, Жмеринка
Доброго дня. скажіть, чому карткою «Є підтримка» приватбанку і А-банку можна розраховуватись у продуктових магазинах, а Монобанк ні?
monobank
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:19
Тепер ви можете користуватися карткою єПідтримка, як звичайною дебетною і робити покупки будь-де. Держава відключила всі обмеження щодо використання коштів на цій карті.

Поповнювати картку єПідтримка все ще не можна.

Також ви можете переказати залишок грошей зі своєї картки єПідтримка до фондів «Повернись живим» або Єдиний рахунок НБУ на допомогу українській армії.

Були складнощі із картами VISA. Колеги з VISA повідомили, що наразі питання вирішено.
Оплати вже відбуватися у штатному режимі
Anastasia85
Anastasia85
3 березня 2022, 9:02
Anastasia
Здрастуйте, таке питання, у зв'язку з тим що відбувається у країні з карти є підтримка дозволені витрати на будь які речі, скажіть будь ласка, чи буде можливе переведення цих коштів на іншу картку?
monobank
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:15
Тепер ви можете користуватися карткою єПідтримка, як звичайною дебетною і робити покупки будь-де. Держава відключила всі обмеження щодо використання коштів на цій карті.

Поповнювати картку єПідтримка все ще не можна.

Також ви можете переказати залишок грошей зі своєї картки єПідтримка до фондів «Повернись живим» або Єдиний рахунок НБУ на допомогу українській армії.
li0ter
li0ter
2 березня 2022, 21:09
Приложение банка перестало работать, не могу перевести деньги на другую карту, не могу оплатить ничего в интернете.
monobank
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:12
Для уточнения написали вам в личные сообщения
Alinkaaa
Alinkaaa
23 лютого 2022, 11:37
Здраствуйте как сменить номер телефона того номера уже нет
monobank
Відповідь банку
23 лютого 2022, 14:00
Добрый день. Позвоните на номер 0800 205 205
helentangir
helentangir
19 лютого 2022, 17:04
Здравствуйте, купила банку в магазине. После чего хотела зарегистрироваться, но мне написало, чтобы я получила карту. Можно ли какой-то анулировать все данные?
monobank
Відповідь банку
19 лютого 2022, 19:50
Для проверки данных, написали вам в личные сообщения
innamina
innamina
17 лютого 2022, 15:34
Добрый! Дочь зарегистрировалась в приложении, ввела все данные включая фото документов. Карту не забирали и не активировали. Потребности в использовании больше нет. Спасибо! Как удалить личные данные из Монобанка?
monobank
Відповідь банку
17 лютого 2022, 19:10
Для уточнения информации предложите, пожалуйста, клиенту написать в поддержку https://www.monobank.ua/contacts или позвонить по номеру 0800 205 205
OstapBinder
OstapBinder
17 лютого 2022, 9:48
OstapBinder
Добрый день! Зарегистрировался в приложении, ввел все данные, включая фото документов. Карту не забирал и не активировал. Потребности в использовании Монобанка больше нет. Как удалить личные данные из Монобанка? Спасибо.
monobank
Відповідь банку
17 лютого 2022, 19:06
Жаль, что приняли такое решение
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Ternova0812
Ternova0812
16 лютого 2022, 18:59
Наталія
Скажіть, будь ласка, як відмовитися від отримання карти у точці видачі?
monobank
Відповідь банку
17 лютого 2022, 19:05
Для уточнення написали вам у особисті повідомлення
Irina2020600
Irina2020600
16 лютого 2022, 17:44
Добрый день! Зарегистрировалась в приложении, ввела все данные, включая фото документов. Карту не забирала и не активировала. Потребности в использовании Монобанка больше нет. Как удалить личные данные из Монобанка? Спасибо.
monobank
Відповідь банку
16 лютого 2022, 18:22
Здравствуйте
Жаль, что приняли такое решение
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Belong
Belong
15 лютого 2022, 13:37
Доброго дня, в мене є відкритий депозит у вашому Банку і куплені акції в Mono Invest. Що буде с акціями та депозитом якщо банк відмови в подальшому обслуговуванню?
monobank
Відповідь банку
15 лютого 2022, 21:59
Такий небажаний сценарій ми навіть прокручувати у думках не хочемо.
Але зазвичай клієнту надається можливість виведення залишку з картки та депозитів, наприклад, за заявою
Щодо акцій, клієнт відкриває рахунок у EXANTE, при відкритті йому надає договір із нашим банком. Договір дає можливість звернутися до EXANTE для переведення всіх активів клієнта на персональний рахунок.
AnnaTkach0504
AnnaTkach0504
13 лютого 2022, 20:50
Доброго дня, я зареєструвала карту монобанк. Внесла всі документи але нажаль зрозуміла що вона мені пока не потрібна. Я не активувала її і вона знаходиться у точці видачі. Чи можу я її відмінити?
monobank
Відповідь банку
14 лютого 2022, 21:46
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Vera196529
Vera196529
13 лютого 2022, 13:26
Доброго вечора, я зареєструвалася в монобанк і внесла документи. Але картка мені не потрібна. Підпис не ставила. Як анулювати заяву на картку и видалити всі свої дані з бази данних? Картку не отримувала і не активізувала
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:08
Доброго дня
Шкода, що прийняли таке рішення
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
AnnaTkach0504
AnnaTkach0504
12 лютого 2022, 20:52
Доброго дня. Как можно удалить данные если карту ещё не получил?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:08
Доброго дня
Шкода, що прийняли таке рішення
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Viktor37
Viktor37
12 лютого 2022, 18:36
Віктор
Добрий вечір. Сфотографував всі данні, але операцію не завершив. Передумав. Як видалити всі мої дані?
monobank
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:08
Доброго дня
Шкода, що прийняли таке рішення
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Anastasian
Anastasian
12 лютого 2022, 17:09
Добрый вечер а я хотела бы узнать если я передала уже документы как можно отменить это все я просто поняла что карта мне не нужна ????
monobank
Відповідь банку
12 лютого 2022, 18:21
Здравствуйте
Жаль, что приняли такое решение
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
lub111lub
lub111lub
12 лютого 2022, 10:24
Доброго дня
Моя карта вже на точці видачі, але я не зможу її забрати до кінця місяця, що буде якщо я її не заберу до кінця місяця?
monobank
Відповідь банку
12 лютого 2022, 14:09
Доброго дня
Ви можете отримати картку в будь-який момент
Картки не персоналізовані, до моменту, поки ви її не активуєте в мобільному додатку моно, тому ви можете звернутися до будь-якої точки видачі, а не тільки до тієї, що обрали в мобільному додатку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.6493
EUR 43.4 44.0393
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Гаряча лінія monobank