monobank гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.4 | 44.0393 |
Всі курси банку |
Для оформлення карты онлайн не работает селфи фото, пишет что не видно меня, хотя освещение при этом идеальное а фото не снимает, как быть?
Во время селфи используется биометрическое распознавание лица, снимок делается автоматически.
Как легко сделать фото:
1. Стать напротив источника света.
2. Навести на себя камеру так, чтобы лицо полностью поместилось в рамку на экране.
3. Приложение попросит вас моргнуть
Всего 3 простых шага и практически во всех случаях вы сможете успешно сделать селфи.
Если все пункты выполнены, но фото сделать не получается — попробуйте продолжить регистрацию на другом устройстве. Некоторые смартфоны технически не поддерживают селфи с биометрическим распознаванием.
Написати коментар
Написати коментар
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Написати коментар
Выплата производится в течение 10 рабочих дней, но, к сожалению, сейчас есть задержка на стороне Министерства Экономики
Как только средства поступят в банк, они сразу будут зачислены на вашу карту
Коментарі (1)
Не можу авторизуватися на сайті diia.gov.ua, через bank id з допомогою mono, сторінка входу перезавантажується після того, як сайт отримує інформацію від банку і я підтверджую її передачу на сторінці id.gov.ua.
Також не можу зайти в додаток монобанк
Просимо вибачення за доставлені незручності
Дійсно, вчора були труднощі при використанні нашого додатку
На поточний момент додаток працює, спробуйте, будь ласка, повторно увійти в Дія
Написати коментар
Дійсно, вчора були труднощі при використанні нашого додатку
На поточний момент додаток працює
Коментарі (1)
Дійсно, вчора були труднощі при використанні нашого додатку
На поточний момент додаток працює
Написати коментар
Дійсно, вчора були труднощі при використанні нашого додатку
На поточний момент додаток працює
Коментарі (2)
Приносим извинения за доставленные неудобства
Действительно, вчера были трудности при использовании нашего приложения
Сейчас все трудности устранены
Написати коментар
Не працює додаток mono. Видає помилку після Face ID/пін коду. В чому може бути проблема?
Просимо вибачення за доставлені незручності
Дійсно, вчора були труднощі при використанні нашого додатку
На поточний момент додаток працює
Написати коментар
Действительно, вчера были трудности при использовании нашего приложения
Сейчас все трудности устранены
Написати коментар
В мене є до вас таке запитання і я дуже сподіваюсь на вашу відповідь, просто напишіть як є на зараз та які ви… тобто банк може запропонувати дії на кінець квітня. Питання в тому що в нас не працюють банкомати, термінали та не завжди є світло та інтернет, дуже часто перебивають провода, в мене немає можливості поповнити карту, цього місяця я зміг перевести кошти з пенсійної карти мами (станом на зараз я забрав її до себе бо в мене є погріб), як воно буде наступного місяця незна ніхто, в мене є певні обов'язки перед банком (кредит та абонплата по карті (платінум)) також банк мені надав ліміт по карті, дякую банку, і вразі чого банк візьме гроші відтіля але повертати їх все рівно потрібно а поповнити карту я не можу бо не працюють термінали і я не знаю що роботи… не знаю. Мешкаю в Харківська область Дергачівський район, ви можити перевірити мої слова.
Ми розуміємо, що зараз дуже складна ситуація
В умовах війни ми продовжуємо робити все, щоб у вас була можливість користуватися картками, знімати готівку та здійснювати банківські операції
На поточний момент ми продовжуємо нарахування відсотків за користування кредитним лімітом й просимо, якщо така можливість є, погашати заборгованість
Якщо ви не внесете мінімальний платіж, ваша кредитна історія не постраждає і не будуть нараховані штрафи та підвищені відсотки
Якщо будуть якісь зміни — ми обов'язково повідомимо всіх клієнтів
Бережіть себе та близьких!
Написати коментар
При спробі авторизуватися на сайті diia.gov.ua, через bank id з допомогою mono, я зазнаю невдачі, сторінка входу просто перезавантажується після того, як сайт отримує інформацію від банку і я підтверджую її передачу на сторінці id.gov.ua
Помилка:
«Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 9. Опис помилки: Не співпадає параметр state»
Що це означає і як виправити?
В мобільному застосунку проблема відсутня.
Написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (1)
Написали вам в особистому повідомленні
Написати коментар
Написали вам в личном сообщении, для проверки
Написати коментар
Написали вам в личном сообщении
Написати коментар
Позвоните, пожалуйста, к нам по номеру 0 800 205 205
Написати коментар
Написали вам в личном сообщении
Написати коментар
Написали вам в личном сообщении, для проверки инфомрации
Написати коментар
Написати коментар