×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- 98309526
- 27 травня 2020, 22:09
Моя дружина отримала картку у monobank. Доручила мені нею розпоряджатися. У березні 2020 року я тричі знімав (ВЛАСНІ КОШТИ). Перший раз комісія була 5грн. за 1000гривень. Вдруге — вже більше 7грн. (?) На третій раз комісія була вже 80грн. І тепер мені регулярно надзвонюють і повідомляють на телефон про заборгованість. На сьогодні це 250грн. Хочу зрозуміти — хто помилився? Я і раніше чув, що термінал у Харкові давав збій. Як вирішити проблему? Дружина дзвонила на «гарячу лінію» і роз'яснила ситуацію. Порадили погасити заборгованість. Можливо, доведеться відмовитися від співробітництва… Поспілкуюся ще з Дмитром Дубілетом. Поговоримо «о том и об этом…
Відповідь банку
28 травня 2020, 12:01
Добрий день. Давайте перевіримо більш детально, що сталося. Написали в особисті повідомлення.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися