Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vipslord
vipslord
30 вересня 2019, 18:14
Микола, Житомир
Доброго дня
Мене мружить, що у сусіднього банку десь в історії береться ім«я Николай. Я їм багато разів, протягом останній двох років пишу, та повідомляю, що Николай не дорівнює Миколі так само як Клаусу чи Ніку.

Внаслідок чого я не можу отримати переказ, бо в системі з»являється Nikolay і це не відповідає документу, де написано Mykola.

Розкажіть, будь ласка, за якими правилами у вас відбувається транслітерація.
Чи можливо таке у вашому банку, що в односторонньому порядку мене просто візьмуть та перейменують?
Втомився від овочів та проблем з моїм іменем в приватбанку.
monobank
Відповідь банку
30 вересня 2019, 23:02
Доброго вечора.
Нашим банком транслітерація з українського проводитися згідно законодавства України. Правила транслітерації регламентуються постановою Кабінету міністрів України.

При цьому, транслітерація ваших даних використовується тільки в реквізитах, при наданні їх відправнику ви зможете їх відкоригувати згідно вашого закордонного паспорта. Звернувшись до служби підтримки.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися