×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Оксана Кваснюк
- 29 травня 2019, 13:10
- Оксана
Раніше мала додаток монобанку, випадково видалила, тепер встановила знову, але мені вибиває зареєструвати нову карту! Чому так? Якщо вона у мене вже є на цьому номері телефону. Також вчора на моє ім'я пересилали гроші, а вони чомусь не прийшли
Відповідь банку
29 травня 2019, 17:31
Ви при вході вказали не той номер телефону, на який проводили реєстрацію. Вам необхідно видалити мобільний додаток і завантажити його заново. Вказати той номер телефону, який вказали при реєстрації. Після чого зможете увійти в мобільний додаток і перевірити інформацію по карті. Якщо суми дійсно немає на карті з перекладу зверніться до нас в підтримку.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися