Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення monobank: вул. Соборна, 1 (Vodafone), Суми

Адреса:
Суми, вул. Соборна, 1 (Vodafone)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Нд: 10:00-16:00
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
27 травня 2025, 7:04
Активно користуюся картою monobank вже 3 роки, але досі мій кредитний ліміт дорівнює нулю. Звертався до служби підтримки, але там просто ігнор. Некомпетентні працівники служби підтримки не можуть пояснити чому мені не доступний кредитний ліміт взагалі ні на яку суму, в мене немає жодної заборгованості в інших банках. У ПУМБ банку в мене немає жодних проблем з кредитним лімітом. Служба підтримки навіть не можуть пояснити чому у моїх знайомих є кредитний ліміт, хоча вони навіть офіційно не працевлаштовані, а кредитний ліміт у них відкритий з першого дня користування
Коментарі (2)
Ответ банка
monobank
27 травня 2025, 11:41
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
5
18 жовтня 2023, 10:42
Завжди подобався цей банк. Зручно користуватися додатком. З лютого 22го, як забрали кредитний ліміт, його досі мені не повернули при ідеальній кредитній історії та доступному кредитному ліміту в іншому банку, Монобанк повертати будь-який ліміт мені не хоче. Притому, що у непрацюючих переселенців в нашій родині кредитний ліміт повернули та періодично збільшують. Всім знайомим і рідним кредитний ліміт вже давно повернули (ще після анонсу Гороховського) і регулярно його збільшують, проте не мені.

Спочатку можна було самостійно через додаток запрашувати підвищення кредитного ліміту, але останні пів року чи рік ця опція в мене попросту неактивна й неклікабельна (сіра). Підтримка кожного разу відписується одним й тим самим:
«Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 діб. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»

Карткою користувався і продовжую системно користуватися + є картка АТБ + навіть є невеликі накопичення, але банк продовжує ігнорувати мене як потенційного користувача кредитом без об'єктивних на те причин. Розумію, що за умовами вони не мають нічого пояснювати, але ситуацію це не змінює — неприємно відчувати себе обмеженим незрозуміло з яких причин.

Можливо, такий вид звернення дозволить детальніше проаналізувати мою ситуацію та отримати більш конкретну відповідь, ніж те що пишуть у підтримці.
Коментарі (3)
Ответ банка
monobank
18 жовтня 2023, 13:26
Детально перевірили інформацію та встановили вам ліміт
Перегляньте, будь ласка, в застосунку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Точки видачі (відділення) monobank в Сумах 🏦 / Відділення monobank: вул. Соборна, 1 (Vodafone), Суми