робота консультантів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- mashaFesina
- 31 березня 2016, 19:05
- #
Я не відмовляюсь платити кредит,і буду його сплачувати й далі, проблема не в тому, для чого хамити, та погрожувати, а ще ви кажете що перекидкув телефонному режимі здійснити неможливо, то що мене знову обманули сказавши, що гроші будуть перенесені впродовж 3 днів
- +
- 0
- mbank mbank
- 1 квітня 2016, 14:54
- #
Доброго дня, Маріє!
Нам невідомо, хто Вам пообіцяв переказати кошти з картки на картку протягом трьох днів.
Для того, щоб врегулювати ситуацію, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до відділення Банку.
З повагою — Банк Михайлівський.
Нам невідомо, хто Вам пообіцяв переказати кошти з картки на картку протягом трьох днів.
Для того, щоб врегулювати ситуацію, рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до відділення Банку.
З повагою — Банк Михайлівський.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк Михайлівський виконує свої зобов'язання перед клієнтами в строк і має надію на взаємне співробітництво. Банк вчасно та в повному обсязі повертає вклади клієнтам, а також активно кредитує населення.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що Ви підписували кредитний договір з Банком та брали на себе певні зобов'язання, в тому числі, здійснювати необхідні погашення в певні строки.
Щодо можливості перенесення помилково сплачених коштів з однієї картки на іншу, то в телефонному режимі здійснити таку операцію неможливо. Для цього потрібно звернутися до відділення Банку та написати заяву, або зробити це самостійно у Інтернет-банкінгу.
Нагадаємо, що при виникненні непорозумінь клієнт завжди може звернутися до Контакт-центру Банку за номером телефону 0800 30 40 40 (дзвінки по Україні не тарифікуються), де оператор якісно надасть консультацію та допоможе вирішити питання з найменшими втратами для клієнта.
З повагою — Банк Михайлівський.