Хамське спілкування з клієнтами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- alcapone1889
- 6 жовтня 2015, 21:09
- #
Мені здається що просто скопвювати і вставити шаблонну відповідь це не те що повинен був зробити достойний банк
- +
- 0
- tuschenkor
- 16 жовтня 2015, 15:16
- #
ЭТО ЧТО ТАКОЕ? ЧТО ЗА ОТВЕТ???????
Доброго дня, шановний клієнте!
Дякуємо, що знайшли час та написали нам.
Банк Михайлівський турбується про клієнтів та завжди коректно нагадує про заборгованість і необхідність погашення мінімальної суми за кредитним договором.
Вам же конкретно говорят, что ваши операторы хамы. Хамят и позволяют себе выплёскивать эмоции. Они на рабочем месте!!! Что за беспорядок? Та что звонила мне, должна с клиентами своим ртом не разговаривать… Такое не может говорить адекватный сотрудник… Проверяйте своих сотрудников…
Я отказываюсь иметь дело с этим банком…
Доброго дня, шановний клієнте!
Дякуємо, що знайшли час та написали нам.
Банк Михайлівський турбується про клієнтів та завжди коректно нагадує про заборгованість і необхідність погашення мінімальної суми за кредитним договором.
Вам же конкретно говорят, что ваши операторы хамы. Хамят и позволяют себе выплёскивать эмоции. Они на рабочем месте!!! Что за беспорядок? Та что звонила мне, должна с клиентами своим ртом не разговаривать… Такое не может говорить адекватный сотрудник… Проверяйте своих сотрудников…
Я отказываюсь иметь дело с этим банком…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
06/10/2015 телефонують, погрожують, ображають, хамлять.
Оператор представився Карпенко Ольга Юрієвна.
На її думку якщо клієнт заборгував то до нього можна розмовляти будь яким тоном і така людина прирівнюється до ніщеброда.
Вона неодноразово насміхалась і погрожувала.
Я не потерплю такого ставлення до себе зі сторони цього «банку» і вимагаю щоб керівництво відреагувало на цю скаргу.
Навіть в колекторських компаніях оператори не дозволяють собі подібних речей при першому діалозі.
Дякуємо, що знайшли час та написали нам.
Банк Михайлівський турбується про клієнтів та завжди коректно нагадує про заборгованість і необхідність погашення мінімальної суми за кредитним договором.