Мінфін - Курси валют України

Встановити

ВЕЖЛИВОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MICROLAB 20 вересня 2015, 22:31
Добрый день! Я являюсь клиентом БАНКА " МИХАЙЛОВСКИЙ" в г. Днепродзержинске, на ул. Сыровца 5. Храню там свои сбережения. Привёл туда уже много своих друзей. МНЕ ОЧЕНЬ НРАВИТЬСЯ обслуживание, более воспитанных, порядочных, умных сотрудников банка не встречал раньше, имею депозиты в разных банках, но нравиться больше всего " МИХАЙЛОВСКИЙ"!!! Руководитель отделения внимательно и с уважением относится к каждому клиенту. Нет очередей, пришёл-ушёл, каждый сотрудник, знает свою работу.Приходите в хорошие отделения — очень рекомендую!!!
Банк Михайлівський
Відповідь банку
21 вересня 2015, 11:20
Добрый день.
Спасибо за позитивную обратную связь, мы обязательно передадим информацию в соответствующее подразделение.

Коментарі - 9

+
0
Olgash
Olgash
21 вересня 2015, 1:12
#
Рада що у відділені, в якому Ви обслуговуєтеся, все так добре.
Але у мене не такі позитивні враження від декількох відділень у Києві:
1) знайомі до остогидлості обличчя працівників дельти-небіжчика, яких масово «підібрав» Михайлівський;
2) прийшла у пусте відділення і 10 хвилин прочекала поки 2 менеджера закінчать свої невідкладні справи, а потім, не дочекавшись, пішла у інше відділення…
3) після того як я стала клієнтом цього банку, мені почали дзвонити з пропозицією фінансових послуг інші установи та якісь сторонні особистості, що вже почало нервувати.
+
+2
Макакий Макакиевич
Макакий Макакиевич
21 вересня 2015, 6:48
#
По пп3 я уже 3й месяц клиент банка, за все время 1 звонок от БМ — спросили получил ли я премиальную карту, которую отправили по почте.
+
+2
BankM
BankM
21 вересня 2015, 11:23
#
Доброго дня.
Пропонуємо Вам із приводу конкретних питань щодо некорректної роботи відділень звертатись на PR@Mbank.kiev.ua. Ми будемо перевіряти роботу відділень та проводити необхідні заходи.
Дякуємо за співпрацю.
+
0
Olgash
Olgash
22 вересня 2015, 20:03
#
А сенс звертатися з інформацією, якщо у відділенні співробітники змінюються майже щотижня? Щоб після наданої інформації «перевірили» роботу зовсім іншої команди співробітників і «провели» з ними «необхідні заходи»?
+
0
Игорь Уманский
Игорь Уманский
24 вересня 2015, 23:33
#
А как знать, может, эта «смена декораций» и есть Результат Вже проведеної Перевірки і Вже Вжитих Необхідних Заходів?.. може, так, а може, і ні… Хочу вірити, що---- Так!
+
0
Игорь Уманский
Игорь Уманский
24 вересня 2015, 1:21
#
Мені почали дзвонити з пропозицією фінансових послуг інші установи// А их Жаба Давит, эти «Інші Установи», стопудово!
+
0
Игорь Уманский
Игорь Уманский
22 вересня 2015, 19:58
#
По ходу про отделения. В пятницу 18-го сент, к сожалению, в спешке, было мало времени, произвёл «разведку боем» отделения г. Киев, на Б. Васильковской, 84, «Командирша»-- пани Инна. Впечатления Наилучшие! Встретили «Как Родного»!!! Аура какая-то Домашняя!.. В общем-- куча «Классов»!!!
+
+7
1954 P
1954 P
23 вересня 2015, 20:23
#
Есть много плюсов, но и минусы присутствуют. Пока плюсов больше, буду продолжать сотрудничество.
+
0
Игорь Уманский
Игорь Уманский
24 вересня 2015, 1:19
#
Неизбежно, минусы будут. Все мы человеки грешные-несовершенные. Не ошибается тот, кто ничего не делает!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися