Повернення коштів з фонду гарантування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
По перше, було перенесено час прийому 5 разів!!! Я повторюсь 5 разів переносили зустріч, починаючи з 30.04,03.05,06.05,12.05, і звісно ж в перод «святкових днів» ще раз але на цей раз аж на 18.05, хоча на гарячій лінії обіцяли що максимум на 3 дня перенесеться,і не зрозуміло згідно чого в банка святкові дні починаються з 6 травня? Відповіді я не отримав з гарячої лінії ні разу.
По друге, некомпетентність співробітників на гарячій лінії, тільки з 4 дзвінка дізнався що можна було отримати кошти на оформляну картку а не тільки «готівкою» або депозит в цей банк, цю інформацію ніхто не доносить до людей, знову ж таки скритність інформації, відношення до кліента 0.
І під кінець хочеться доповнити це тим що при такому положеню речей, банк показує себе з самих гірших сторін, організація на рівні «базарного магазину-а завтра все буде», особисто б хтілось поспілкуватись з людьми які корегують саму роботу банку але це ж така ж сама мрія як отримати кошти від банку.
Оцінка 1 з 10,і Одиниця тільки за те що хочаб несемітницю але хоч щось доносять на гарячій лінії.
Дозвольте нам розібратись в даній ситуації. Просимо Вас надіслати нам на PR@mbank.kiev.ua свої дані для ідентифікації (ПІП, ІПН, номер телефону) і додати посилання на відгук або описати ситуацію.
Ми обов'язково передамо інформацію компетентним співробітникам і з Вами зв'яжуться.
Дякуємо за розуміння.