До теми незрозумілі мінуси
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В мене МІНУС ______тисяч гривень. Це сума більша від суми здійсненої операції.
Остання операція по карточці я робила у ще в січні. На гарячій лінії говорять що це курсова різниця, яка може бути курсова різниця за два місяці після здійснені операції???!!! Я звернулася в банк, працівники відділення дати мені ніяких пояснень не змогли, але дали вже підготовлені форми заяв, попросили заповнити.це було 25.03.15р. Сьогодні я знову прийшла в банк за поясненнями. Ситуація та ж сама, звернулася до керівника відділення, у нього інформації немає.Банк заліз в мій рахунок і пояснень не має.… Думаю пора звертатися до правохоронних органів та платіжної системи MasterCard.
(ответить)
Просимо Вас очікувати на офіційну відповідь відповідальних співробітників Банку, яка буде надана Вам після розгляду заяви.
Відповідно до внутрішнього регламенту ПАТ «Банк Михайлівський» відповідь клієнтам на письмові звернення надається компетентними співробітниками Банку в термін до 30 робочих днів з моменту реєстрації заяви.
Дякуємо за Ваше терпіння.