Більш ніж півроку не повертають кошти, на звернення не реагують
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
І вгадайте яку довгоочікувану відповідь я отримав? Цитую:
«Нам повідомили, що на Ваше звернення від 08.10.2014р Вам була надіслана письмова відповідь.
Очікуйте на листа найближчим часом.»
Просто шедевр, орієнтовно він звучить так — це все фігня, на Вашу заяву ми відповіли.
По-перше, відповідь відповідно до Законодавства повинна бути надіслана максимум в 30-денний строк. Це максимальний — звернення, які не потребують додаткової перевірки — 10-ти денний. То ж поясніть мені, яким чином Ви мені надіслали відповідь на лист від 08 жовтня, якщо станом, як на 18-ого листопада, так і на сьогодні я не отримав? З врахуванням строку поштового обігу це вже порушення і коли відправили? Зразу ж після мого звернення на портал? Якщо так це вже порушення законодавства про звернення. Далі — я ж конкретно пишу, що не отримав, то ж надішліть мені його скан чи відповідь, яка не надіслана з причини її реальної відсутності? Далі — відповідь на звернення повинна бути — МОТ
«Нам повідомили, що на Ваше звернення від 08.10.2014р Вам була надіслана письмова відповідь.
Очікуйте на листа найближчим часом.»
Просто шедевр, орієнтовно він звучить так — це все фігня, на Вашу заяву ми відповіли.
По-перше, відповідь відповідно до Законодавства повинна бути надіслана максимум в 30-денний строк. Це максимальний — звернення, які не потребують додаткової перевірки — 10-ти денний. То ж поясніть мені, яким чином Ви мені надіслали відповідь на лист від 08 жовтня, якщо станом, як на 18-ого листопада, так і на сьогодні я не отримав? З врахуванням строку поштового обігу це вже порушення і коли відправили? Зразу ж після мого звернення на портал? Якщо так це вже порушення законодавства про звернення. Далі — я ж конкретно пишу, що не отримав, то ж надішліть мені його скан чи відповідь, яка не надіслана з причини її реальної відсутності? Далі — відповідь на звернення повинна бути — МОТ
ИВОВАНА! Який результат? А де відповідь на заяву від 08 травня про повернення коштів? Теж Вас повідомили, що відправили? До речі де самі кошти? Повідомили, що відправили? Тоді надайте докази — скан поштової квитанції про надіслання рекомендованої кореспонденції на мою адресу, та не завадило би і саму відповідь.
Такого бюрократизму, хамства, автоматизму (це крім вищенаведеного) я ще не зустрічав.
То ж цей портал для того щоб усім надавати відповідь — на Ваше звернення ми відповіли і спробуй дозвонись в Колл-центр? Цікаво, а мені там щось інше скажуть?)
Такого бюрократизму, хамства, автоматизму (це крім вищенаведеного) я ще не зустрічав.
То ж цей портал для того щоб усім надавати відповідь — на Ваше звернення ми відповіли і спробуй дозвонись в Колл-центр? Цікаво, а мені там щось інше скажуть?)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дозвольте розібратися в ситуації, що склалася.
Просимо Вас надіслати нам на електронну адресу PR@mbank.kiev.ua Ваш відгук, Ваші контактні дані (ПІБ, ІНН, номер телефону) та скани письмових заяв до Банку.
Ми перевіримо дані та надамо Вам відповідь.
Дякуємо за співпрацю.