Відповіді на запити до Нацфінпослуг і УБКІ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
1) щодо відсутності можливості отримання персональної інформації від ТОВ «ФК „Фагор“ за юридичною адресою (вул. Німанська). Відповідь: шукали, але не знайшли, пошуки тривають;
2) щодо правомірності передачі інформації про кредитні історії позичальників ТОВ “ФК «ФАГОР» до бази кредитної історії позичальників ТОВ «Українське бюро кредитних історій». Відповідь: обидві сторони не надали вичерпної інформації, робота над цим питанням триває.
До УБКІ ще у червні було подано запит щодо невідповідності суми заборгованості Михайлівському і прохання зробити запит до банку з приводу цього питання. 15.08, після звернення до Нацфінпослуг, УБКІ прислало відповідь і кредитну історію, яку я не замовляла. В кредитній історії: заборгованість по Михайлівському — 0 (не відповів на запит в становленні терміни), прострочення по фагору у червні в розмірі мінімального внеску по кредиту.
Заборгованість по фагору можна оскаржити, вже були прецеденти, — УБКІ вносить інформацію у примітки. У вигляді доказів буду додавати відповідь від Нацфінпослуг 1 (шукала кредиторів, але не знайшла).