Михайлівський гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Хочу знайти вихід з наступної ситуації.
Після ліквідації ПАТ «Банк Михайлівський» робітник цього банку перезаключив договір для погашення кредитної заборгованості на ПАТ «Платинум Банк». Все офіційно. Кредит був сплачений, отримали довідку про відсутність заборгованості з мокрою печаткою. На днях зателефонували на гарячу лінію ПАТ «БМ» для отримання інформації по іншому кредиту. В результаті повідомили, що у нас все ще неоплачені два кредити. Прояснити дану ситуацію співробітник банку не виявив бажання і не реагував на пояснення, описані вище. На даний час ПАТ «Платинум Банк» знаходиться в стані ліквідації, телефони не відповідають, тож не має змоги отримати від них консультації.
Тому просимо Вашої допомоги. Яке є рішення даного випадку і як чинити далі?
Дякуємо!
Написати коментар
Написати коментар
Довідки у телефонному режимі надаються КОЛ-ЦЕНТРОМ Банку за телефоном:
(044) 594-98-25.
Письмові довідки надаються за адресою:
м.Київ, вул. Прорізна, 11 (ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ)
з наступним графіком роботи:
· робочі дні з 09-00 до 18-00, перерва на обід з 13-00 до 14-00;
· субота та неділя – вихідний.
Довідки видаються на підставі звернення клієнта з пред’явленням паспорту або іншого документа, що посвідчує особу та документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.
При використанні засобів поштового зв’язку заяву рекомендованої форми необхідно надсилати з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду) та номера договору за адресою:
01601, м. Київ, вул. Прорізна, 8
Завантажити форму заяви.
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар