×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хочу знайти вихід з наступної ситуації.
Після ліквідації ПАТ «Банк Михайлівський» робітник цього банку перезаключив договір для погашення кредитної заборгованості на ПАТ «Платинум Банк». Все офіційно. Кредит був сплачений, отримали довідку про відсутність заборгованості з мокрою печаткою. На днях зателефонували на гарячу лінію ПАТ «БМ» для отримання інформації по іншому кредиту. В результаті повідомили, що у нас все ще неоплачені два кредити. Прояснити дану ситуацію співробітник банку не виявив бажання і не реагував на пояснення, описані вище. На даний час ПАТ «Платинум Банк» знаходиться в стані ліквідації, телефони не відповідають, тож не має змоги отримати від них консультації.
Тому просимо Вашої допомоги. Яке є рішення даного випадку і як чинити далі?
Дякуємо!