Мегабанк навмисно не віддає кошти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
В травні поточного року я неодноразово повідомляв працівників АТ «Мегабанк» про моє бажання отримати мій вклад, в строк коли він закінчиться. 20.05.2022 року в день закінчення терміну депозитного договору я прийшов у відділення банку та повідомив що я хочу забрати свій вклад, проте отримав відповідь що грошей в касі немає і невідомо коли будуть. На запитаня: що мені робити керуюча відділенням мені сказала — «вы что не видите что на улице война». Після прохання видати мені хоч якусь суму, вона сказала своєму працівнику — «ладна, выдайте ему 100 долларов и пускай идет». Я звертаюсь до керівництва банку, розберіться з цим неподобством та вирішіть питання щодо повернення вкладу.
Дякуємо за Ваше повідомлення! Ми обов’язково розберемося в ситуації, що сталася.
Звертаємо Вашу увагу, що до Банку можна надсилати інформацію щодо обслуговування, в тому числі всі зауваження та пропозиції, через офіційну поштову скриньку mega@megabank.ua.
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»