Жадный платит дважды, а дурак — трижды !!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- ippolit kavarzin
- 2 лютого 2022, 19:21
- #
Вы, вероятно, договор не читали…который предусматривает выдачу кредитных средств. А вы, типа: ящик ошибся и мне деньги выдал шальные, и я матрёшка наивная, обрадовалась! Хорошо хоть вовремя обратились к менеджеру.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дякуємо за Ваш відгук! АТ «МЕГАБАНК» пильно ставиться до всіх зауважень та постійно працює над поліпшенням якості послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при оформленні банківського продукту підписуються відповідні документи, в тому числі клієнт ознайомлюється з тарифами та умовами обслуговування. Аналізуючи опис Вашої ситуації, можна зробити висновок, що картка була оформлена з кредитним лімітом. При знятті коштів в банкоматі у клієнтів є можливість дізнатися баланс картки, при цьому на екрані відображається окремим рядком і залишок кредитних коштів, якщо такі доступні до використання.
Для перевірки стану Ваших рахунків та отримання консультації рекомендуємо звертатися безпосередньо до Центру клієнтської підтримки АТ «МЕГАБАНК» за телефоном 0800504400 (цілодобово, безкоштовно для дзвінків по території України). Сподіваймося на порозуміння та подальшу плідну співпрацю!
З повагою, АТ «МЕГАБАНК»